Thursday, October 8, 2009

NIZAR HIV: PAS menggila dengan kempen provokasi




Tak payah cakap banyak lah, korang tengok ajelah video ni

Provokasi bermual di hari penamaan calon lagi, dah lah tu yang muda dan yang tua pergi provokasi Puteri Umno



tunjuk kat aku di mana yang mengatakan boleh bertindak dayus macam ni dengan orang perempuan ,perang sekali pun kita tak boleh sentuh orang perempuan

aku memang tunggu sangat orang PAS nak defend hal ni pasal aku nak tengok tahap totok gaban diaorang ni

sebelum ni orang PAS memang terkenal dengan selak kain tunjuk kemaluan pada wanita Umno...

Untuk orang PAS

ISLAM SEKADAR ALAT


2 comments:

  1. MUHAHAHAHAH
    SAYA LIHAT NI SEMACAM KERETE MASUK LANE YANG SALAH, ARAH BERTENTANGAN PASTI KENA HON! CUBA KAO MELAWAN ARUS SEWAKTU MEMANDU DI JLN RAYA ONE WAY, AKU RASA BUKAN SAJA KENA HON, KENA MAKI HAMUN DAN MUNGKIN ADA KEMALANGAAN. BERHATI HATI DI JALAN RAYA PILIHANRAYA DAN PATUHILAH ARAHAN POLIS.

    ReplyDelete
  2. diperkenalkan totok gabang No 1

    go back and suck KJ lah oi orang dah tahu kau siapa

    cakap DAX, JUD dan Spencer korang dah tak lama dah

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan