Thursday, February 4, 2010

TERKINI LIWAT II: Mahkamah testing password Mokhtar hari ni

Hari ni Mhakamah ke kondo misteri di Bukit Damansara untuk melihat tempat Anwar meliwat Saiful.
mungkin diaorang nak testing password mokhtar sekali kot

latest update di bawah ni

Semua di bawah dicetak rompak dari Unspinners

later saay update video dari mahkamah...

Bicara dalam tertutup tamat dan kami akan usaha cari apa yang dikata oleh Saiful tadi.




Sementara itu, kami ingin berkongsi petikan laporan berita mengenai kata-kata DPP semalam:



"The prosecution says they will establish the sodomy charge against Anwar beyond reasonable doubt. They contend that they will prove the case from direct evidence from Mohd Saiful and forensic testimony from doctors and chemists." (The Star Online)

Selama ini kami ingat, pihak pendakwa ada hanya bukti forensic tapi rupanya direct evidence.



Apakah direct evidence tersebut? Adakah laporan HKL menunjukkan ada tanda? Kita tahu PKR mahu menipu dan buat permainan persepsi menggunakan laporan Pusrawi. Kalau benar ada direct evidence, keadaan Anwar susah.



Anwar Ibrahim perlu bertaubat. Betulkan peguambela Karpal Singh????



Jam 11.00 - Hakim, DPP dan peguambela dilihat bergerak ke tempat kejadian di Kondominium Desa Damansara.



Jam 10:54 - Saiful selesai memberi keterangan. Butiran kami belum dapat. Namun demikian, beliau nampak lega dan yakin seolah-olah telah mendedahkan sesuatu perkara yang akan membuktikan kebenaran.



Jam 10:50 - Seorang rakan menerangkan Kami kenapa Anwar takut dihadapkan ke High Court terus. Kalau disahkan salah, dia akan terus pindah balik ke rumah lama di Sg Buloh. Sebarang appeal dibuat dari dalam.



Kalau di peringkat Sesyen Court, dia boleh berada di luar sementara menunggu appeal dan seterusnya sebelaum menjalani hukuman. Betulkah tidak?



Sementara menunggu maklumat terbaru, kami ingin berkongsi maklumat yang diterima melalui email tentang satu mesyuarat penting yang akan diadakan oleh PKR yang melibatkan semua Pengerusi Setiausaha MPN, dan Ketua2 dan Setiausaha2 Cabang di sebuah hotel di Shah Alam.



Mesyuarat adalah pagi Sabtu dan tertutup. Tujuannya apa lagi kalau tidak nak buat propaganda kata kes ini konspirasi. Caranya adalah cuba mengungkit kes lama yang berlainan pemain, waktu, kes dan orang2nya melainkan Anwar dan peguam2nya.



Dipercayai PKR sedang merancang rusuhan dan berusaha sampai dapat menggambarkan polis ke kacamata dunia sebagai zalim dan kasar. Sadis betul orang-orrang Mat Leather yang merancang mereka dipukul dan kasari.



Kami rasa PKR sudah terdesak. Penyokong tak datang ramai2 ke Mahkamah. Malam tadi briefing di HQ PKR tak ada orang ramai, melainkan wartawan dan aktivis PKR.



Jam 1030 - Saiful masuk kamar dengan tenang. Anwar dalam kandang saksi memerhati dengan tajam kepada saiful. Rasanya bukan pandangan bernafsu. Nakpak agak tertekan. DUlu dia tekan orang, takpa sekarang dia tertekan.



Jam 10:25 Anwar masuk kandang saksi dengan keadaan agak stress sambil menghantar SMS mengguna Blackberry Bold (advertisement). Mungkin SMS kepada Wan Azizah terus membohong isterinya dia tidak pernah meliwat dan dia tidak gay. Bicara bermula.



Jam 1010 - Saiful di bilik saksi dan kelihatan berbual dengan bapa sambil mendengar walkman lagu 'Semerah Padi' untuk memberi semangat. Keyakinan penuh nampak terpancar di wajah Saiful setelah banyak nasihat diberi oleh bapa, lawyer, Investigating Officer (IO) dan Deputy Public Prosecutor (DPP). Bicara belum mula dan tunggu dipanggil.



Jam 10:00 - Anwar masuk dgn senyuman yg terserlah kerisauan. Tak senyum tak boleh. Nak senyum tak pandai.



Jam 9:50 - Anwar berbincang dengan Karpal Singh, dan Sankara Nair. Dari raik wajah, kelihatan timbul kerisauan berhubung pembelaan kesnya. Perbincanngan sangat serius. Ini beberapa ketika sebelum keterangan Saiful.



Kehadhiran setakat pukul 9:30 pagi tadi, hanya kelihatan dalam 30 orang wartwan di dalam lobi mahkamah yang mana kebanyakkan adalah wartawan. Di luar lobi pun dalam 30 penyokong termasuk Zuraidah Kamarauddin. So please la ... Don't touch her. She is no pretty also.



Tempat-tempat lain pun begitu juga keadaan.



Jam 0936 - Anwar masuk kamar. Kelihatan serabut. Nampak macam tenang, tapi agak stress mukanya yang kelihatan agak merah. Saiful pula asyik dengar walkman mungkin dengar surah yassin mencari ketenangan.



Jam 0935 - Sankara Nair agak kelam kabut melihat akhbar utusan mengenai artikel kes Anwar. Mungkin dia fikir memalukan defense seorang pesalah.



Jam 0930 - Karpal sampai depan kamar. Kelihatan macam keliru untuk menghadapi apa lagi kenyataan saiful sebentar lagi.



Jam 0915 - Saiful sampai ditemani bapa dan lawyer dengan tenang dan confiden



Mahkamah akan berlangsung tanpa penuntun di bawah kamera antara hakim, peguam2, Anwar dan Saiful. Kita akan cuba siarkan seberapa makluamt yang dapat.

1 comment:

  1. Nuar ...you really in a Deep Shit ....Kesian Kak Wan dan anak anak ....

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan