Monday, July 19, 2010

Khalid otak serabut macam tundun Eli Wong - nak tutup semua sekolah dan universiti di Selangor sebab tak untung

Khalid ni sebenarnya dah kena sumpah dan langsung jadi bodoh macam babi

dia tutup Institut Kemahiran Yayasan Selangor sebab, katanya tak untung... aduh berapa punya bebal kau ni

habis tu eloklah kita tutup je semua sekolah, universiti, politeknik dan segala lagi IPTA sebab kebanyakkan memang tak untung..

Oi Khalid yang bodoh dan berserabut macam tundun Eli Wong...kenapa lah kau ni bodoh sangat? banayak sangat menjilat tundun Eli Wong ke?

aku nak ajar kau simple facts about life lah ye, benda yang budak form one pun paham... benda yang mudah...

kita bayar cukai pada kerajaan supaya kerajaan dapat menggunakan wang tersebut untuk mentadbir negara dan membealkan perkhidmatan asas yang diperlukan oleh semua penduduk dimana perkhidmatan tersebut mungkin tidak boleh dibekalkan oleh pasaran kerana tidak mendatangkan untuk atau memberi untung yang terlalu sedikit.

antara perkhidmatan yang kerajaan bekalkan ialah keselamatan, pertahanan, perkhidmatan kesihatan, pendidikan, jalan raya dan infrasturktur asas..

kalau ikat cakap sikhalid otak serabut macam tundun Eli Wong, kita swastakan lah angkatan tentera, polis, hospital, sekolah, imigresen dan lain lain perkhidmatan kerajaan..

oh aku lupa memang itu rancangan Khalid

korang ingat kes Syabas di Selangor tu meleret sebab ape? sebenarnya dia jaki sangat pada Tan Sri Rozali Ismail... perasaan dengki ni wujud sebab ROzali lebih kaya dari dia...Khalid jadi CEO Guthrie berapa lama tapi tak sekaya ROzali... itu yang dia sakit hati sangat sebenarnya

korang tahu ke dia nak buat apa dengan Syabas dan aset air Selangor lepas dia beli dengan meminjam duit berbilion? dia nak jual pada syarikat atau konsortium asing supaya mengurus air selangor

tak ke gila  namanya tu? dengki dengan anak tempatan nak jual syarikat pada orang asing

1 comment:

  1. sebagai seorg penulis blog yg hebat gunakan lah bahasa yng eluk kan ke bahasa jiwa bangsa

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan