Friday, December 31, 2010

Wikileaks sedekahrasuah: Pakatan tawar RM300 bagi setiap tandatangan Peneroka Felda

Khabarnya, ANAK, satu persatuan anak Felda bermasalah kini sudah turun ke Tenang untuk membangkitkan kebencian peneroka Felda di situ untuk tujuan meraih undi bagi ketua mereka Mazlan Aliman.

Gambar yang diambil di kawasan rehat lebuhraya ini menunjukkan tiga ahli Anak yang dihantar sebagai kumpulan pertama untuk menghasut peneroka dan anak muda Felda.

Khabarnya mereka ini diberikan wang yang banyak suapaya membayar RM300 untuk setiap tandatangan yang diminta untuk petisyen yang mereka bawa.



Sekiranya anda melihat kereta Perodua Kancil berwarna merah ini berkeliaran di kawasan anda fahamlah mereka datang membawa wang untuk tandatangan atau untuk merayu anda untuk mengambil bahagian dalam aktiviti hasutan mereka.

Sekiranya mereka meminta tandatangan dari anda, kelaurga mahupun sahabat dan rakan, harap beritahu mereka agar jangan turun tndatangan kosong aje, minta RM300 sebselum setiap tandatangan diturunkan.


Anak yang ditubuhkan oleh Mazlan kerana tak puas hati beliau tidak diberi tanah dalam skim Felda sememangnya pertubuhan yang wujud dengan sokongan penuh Pakatan.

Anwar kini giat sedang 'memanggil' dana untuk menyokong usaha Pakatan menembusi kubu kuat Umno di Johor. mereka sedar  bahwa keputusan di Tenang akan menunjukkan samada rakyat sudah jelak dengan perangai ketua ketua pakatan, terutamanya Anwar yang jels membohong.

Janjinya ketuanan rakyat tapi buatnya ketuanan Anwar.

Janji 100 hari yang dikeluarkan memang cantik tetapi ianya tiada makna kerana realitinya ia sebagai balutan untuk pembohongan Pakatan yang semakin menggunung.

1 comment:

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan