Tuesday, August 25, 2009

LIVE NIZAR INQUEST: Nasruddin Tonto-Wee langgar bontot

Tergelak besar aku dengar si Tonto-Wee ni kena langgar bontot, bontot kereta lah.

dah lah dia masuk lorong orang dengan rakus sampai motor tak sempat elak ngelak, pas tu dia pergi maki hamun budak yang sesuci air dalam botol berdepu daki ketiak mat sabu

Menurut seorang saksi, N.Ajis, "Tonto-wee ni memang biadab, dah lah suka kacau bini orang, leaps tu bawak keretra macam beruk sarkas Anwar,"

kak kak adik kakak kah kah kah

jangan marah nanti kena jual

kalu pedas, pasal aku letak lebih sos

5 comments:

  1. tak konsisten..sebab menipu..
    menipu ni susah..
    lagi lagi bila orang tak caya

    ReplyDelete
  2. live coverage..haha intenet down ka?? kat permatang pasiaq.. aku tau probelem dia.. Tun Faisal tu larr kena bersara dari jadi pengerusi Unit Media Baru UMNO.. baru aku nampak terserlah kebodohan dia dlm astro analisa politik tadi.. dan assistant dia parpukari lagi sengal mamak pastu claim melayu. zamri mamak, sharizat, semua bukan melayu beb cam parpukari

    ReplyDelete
  3. http://perakexpress.com/www/wp-content/uploads/2009/07/parpukari1.jpg

    ni hah sigemok parpukari.. hhaha

    ReplyDelete
  4. BIARKAN SI LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA

    Umno dan b-end tidak pernah belajar dari kesilapan. Melihat reaksi Najib, Muhyidin dan Hishamudin serta beberapa pemimpin umno tentang kekalahan di Permatang Pasir, ternyata mereka tidak pernah belajar dari kesilapan.

    Apabila mereka meletakkan kekalahan mereka kepada kesalahan PAS, tidak mahu mengaku kelemahan, membuktikan betapa egonya mereka dan mereka tidak dapat menerima kekalahan demi kekalahan dalam semua prk di Semenanjung.
    Dalam soal kredibiliti calon hinggalah tuntutan untuk calon b-end bela diri tidak diurus dengan baik. Malah ada pula yang cuba menegakkan benang yang basah.

    Dari situ rakyat sudah nampak kekalutan pengurusan jentera pilihanraya b-end dalam menangani krisis secara mengejut hasil daripada pemilihan calon yang bermasalah.

    Saya amat yakin ini adalah sabotaj oleh pemimpin umno p.pinang sendiri yang mahu Zahid Hamidi melepaskan jawatan sebagai pengerusi perhubungan umno p.pinang.

    Bila b-end sudah tewas mereka salahkan pula rakyat kerana tidak mahu pembangunan kononnya. Kenapa diungkit lagi soal pembangunan itu

    Tidakkah pihak b-end sedar yang rakyat inginkan pembangunan integriti pemimpin yang ingin memimpin mereka bukannya pembangunan semata-mata.

    Media arus perdana juga tidak berubah. Berita arus perdana ternyata berat sebelah. Mereka tidak mahu belajar dari kesilapan.

    Biarkan..biarkan..biarkan si luncai terjun dengan labu-labunya...

    ReplyDelete
  5. Dari riak bahasa dan penulisannya.,memang saya sudah mengambarkan dalm fikiran saya begitu wajahnya begitu lah orangnya.

    Alhamdullilah hari ini saya dapt melihat.,dan benar lah telahan saya.

    Dia bukan asal dari Melayu sejati.,die kacukan pendatang yg.bercampur baur dgn genang Mamak kari,yang tak sedar diri.,di beri tempat kerayakyatan di Negara nie.,tapi tak pernah mengenang budi.Di beri peha nak betis sekali.,

    Tok Nenek kita dah berpesan berkali kali sejak zaman bahari.,kalu jumpe ular dgn species nie.,biarkan ular hidup,bunuh yg.satu lagi.

    Tapi kita abaikan peribahasa nie.,sekarang kita lihat lah kesan kecuaian tak mengindahkan pesanan Tok Nenek kita sendiri.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan