Friday, January 29, 2010

Nizar mati pucuk: PKR Penang mengaku blogger Umno betul- LGE memang komunis dan lebih kuat rasuah dari BN


Datuk Zahrain Hashim, Ahli Parlimen Bayan Baru sudah slam sama itu Cina rasis Lim Guan Eng dan mengaku memang ketua Menteri Parachute dari Melaka tu memang berperangai macam diktator dan komunis dan



Hah, kalau dah sedar elok lah. harap harap jangan main wayang aje... kita tau boss kau si Nuar Berair tu memang takut kerajaan anak beranak LKS dan LGE tu akan dedahkan rahsia besar dia kalau cakap banyak sangat...



Tapi kalau Datuk Zahrain dah sedar yang Melayu memang rugi besar bila DAP memerintah eloklah betulkan keadaan. PKR kena lah cantas cauvinis cina di Penang dan juga Selangor dan di mana mana jua. Pendek kata PKR dan PAS mesti cantas si Nuar Berair dan DAP yang memang tak kenangkan nasib Melayu.

Menurut Zahrain, wakil DAP sendiri pun kena pangkah dek LGE kalau membangkang...

semua ni bukan aku reka ye, ini kisah benar dan kalau tak percaya boleh baca kat SINI




sape yang malas nak klik , kat bawah ni ada sedutan panass...

Zahrain melabelkan Setiausaha Agung DAP itu sebagai pemimpin diktator, cauvinis dan berpemikiran komunis.

Bekas ketua perhubungan Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu memberitahu, Lim menjadi bebanan kepada PR Pulau Pinang jika dia terus memerintah dengan gaya diktatornya sambil berkata beliau bukan menyerang DAP, .

"Dia yang juga berjanji untuk menjalankan sistem tender terbuka tetapi apa yang dilakukannya sekarang lebih teruk dari Barisan Nasional (BN) kerana dia sendiri yang mempengerusikan lembaga tender.


"Semasa Barisan Nasional memerintah, pemilihan lebih telus dan seimbang kerana pengerusi akan dilantik daripada kakitangan awam," katanya.

"Beliau juga gagal membawa pelabur luar walaupun telah ke seluruh dunia untuk menarik pelabur. Pengundi tahu, rakyat Pulau Pinang sangat teliti dengan perkembangan ekonomi," katanya.

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan