Wednesday, September 1, 2010

Raja Pembohong dan Kelentong (RPK) kena ludah dengan BBC

Kelakar giler bila baca yang sibotak tak sedar diri RPK kena reject oleh penerbit BBC untuk program hardtalk kerana terlalau banyak berbohong

Yang lebih kelakar lagi ialah bila anjing anjing pembangkang mula melalak kononnya ada orang sabotaj kerjaya RPK sebagai pembohong di BBC.

hakikatnya BBC kensel slot RPK kerana mereka tahu sesuatu yang penting dan maka itulah terpaksa membatalkan slot tersebut bagi melindungi badan penyiaran British yang terkenal dengan pendirian tersendiri.

Walaupun ia badan berkanun, BBC tidak menerima arahan dari kerajaan British dan dikenali sebagai penyiar yang berani menyerang pembohong dan penipu tanpa takut.

RPK kini sidah dikenali sebagai pembohong, tetapi jika penyokong totok terus nak ikut bontot dia, hah, gasaklah.

2 comments:

  1. Yeap, Hardtalk is no Kelentong talk..that RPK only belong to Anwartong talk, 2 x 5

    ReplyDelete
  2. negara m'sia dan negara maju tak sama,semua agensi k'jaan negara maju profesional ,kerja ikut undang undang bukan macam m'sia semua agensi kena cucuk hidung,ugut sana sini.tak macam negara kelas 3 macam m'sia- semua agensi kerajaan ikut telunjuk PM,semua kena ugut dan dibelenggu agar menuruti perintah PM walaupun bertentangan dengan undang2 dan fitrah manusia.

    Yang kuat temberang tu pemimpin Umno,fitnah sana sini dan guna akhbar untuk tabur fitnah ,membohongi rakyat..apa jadi dengan kes kes rasuah besar & penyelewengan- BMF, PERWAJA ,PKFZ,MAS,FELDA,BAKUN,KAPAL SELAM (ALTANTUYA),PETRONAS dan lain lain ,banyak kalau nak sebut semua.. semua diam/sapu bawah kapet.Harta rakyat dirompak dan hilang begitu saja.

    yang korang dok bising kat Pakatan Rakyat tu apa dapat...semua tin kosong saja.. lainlah kalau korang ni... saudara mara pengkianat atau anak anak diorang.. dah kenyang ngan duit haram tu..lepas ni kalau umno jatuh, susahlah nak curi harta rakyat lagi, tu yang dok fitnah PR sakan.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan