Saturday, January 8, 2011

Karpal dipanggil saksi, Anwar akan karam bersama Azmin

Anwar kini berhadapan dengan perbicaraan kes liwat yang semakin memuncak, dia mungkin terpaksa menghadai situasi dimana peguambela utama, Karpal Singh mugkin dipanggil memberi keterangan tentang kenyataan beliau pada tahun 1998 yang jelas menunjukkan dia yakin Anwar seorang peliwat.

Bagaiman agaknya reaksi rakyat apabila peguam utama Anwar berkata yang beliau yakin Anwar meliwat pada tahun 1998 tetapi ridak meliwat pada tahun 2008...

Yang pastinya Anwar kini sedang cuba membangkitkan kesangsian rakyat terhadap bukti DNA yang ditemui dalam dubur Saiful tetapi ini akan mengingatkan rakyat tentang satu lagi kes DNA terkemuka di Malaysia.

Kes yang dikatakan melibatkan rakan baik yang paling dipercayai oelh Anwar, Azmin Ali.

Salah seorang anak yang ber bin kan Azmin dikatakan hasil hubungan luar nikah isteri beliau, Shamsidar Taharin dan Anwar Ibrahim.


Untuk membersihkan diri dari tuduhan kongsi isteri, Azmin telah membawa sampel darah yang dikatan milik anak tersebut untuk diuji, malangnya beliau tidk mengikut prosedur ketat yang digunapakai oleh polis dalam mendapatkan bahan bukti.

sampel darah tersebut tidak diambil di depan anggota polis bagi memstikan ianya benar benar dari anak tersebut maka gelora kesangsian terus memukul perasaan anak tersebut dan juga orang ramai

Kami diberitahu bahawa bukti DNA yang terdapat kali ini adalah mantap dan sudah tentu akan memerangkap Anwar dengan perbuatan terkutuk tersebut.

Jika benar Anwar meliwat Saiful sudah tentu dia tahu tentang apa yang sebenarnya berlaku dan apa bukti yang disimpan oleh pendakwaraya yang akan memerangkap beliau dan inilah yang membuatkannya gusar.

Menurut sumber dalaman PKR yang rapat dengan Anwar, pemimpin itu dikatakan tergmama apabila berita kes itu disampaikan ketika sedang bermesyuarat di Quality Hotel Kuala Lumpur.

Malah beliau dikatan menggigil teruk ketika berjumpa dengan peguam di dalam salah satu bilik di hotel tersebut dan hanya menjadi lega apabila diberitahu yang pihak polis tidak mempunyai sebarang bukti gambar beliau sedang meliwat.

Karpal yang begitu celupar mulutn menuduh Anwar dan menyatakan yang beliau mempunyai bukti Anwar meliwat pada tahun 1998 mungkin akan menjadi senjata utama untuk mengkaramkan kes Anwar kali ini.

Tapi Karpal tak kelihatan gusar walaupun sedikit dalam hal ini...

Mungkinkah Anwar sudah masuk perangkap utama DAP yang dari awal dikatakan mengawal perjalanan kes Anwar dengan menjadi peguam utama yang diberikan akses kepada semua bukti.

Imbas kembali perjalanan kes ini dan sudah tentu kita akan sedar bahawa hujah Karpal selama ini terbatas kepada permasalahn teknikal dan juga prosedur polis mendapatkan bukti kesalahan dan bukan berkisar di sekitar kesucian Anwar sendiri.

1 comment:

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan