Tuesday, March 1, 2011

Azeez Rempit kesayangan orang yang ditimpa bencana


Aku mengaku, dah lama aku gelakkan si Azeez Rahim yang juga dikenali sebagai Azeez Rempit kerana membawa Mat Rempit ke Kutub Utara...idea memang gila dan menjadi bahan jenaka..tapi apakah kesan projek tersebut ke atas mereka yang menyertainya...

aku pun tak pasti tapi aku dengar ada yang dah tak merempit lagi...bagi aku kalau sorang Mat Rempit berhenti merempit dan menjadi seorang yang berjiwa besar maka projek itu dikira berjaya.


Azeez ni memang ada sikit kuat drama, cakap pun deraih tapi menurut seorang kenalan lama dia,  Azeez ni memang ada satu skill yang tak ramai manusia ada, dia boleh buat orang marah jadi tak marah.....

macamana marah punkita kat ida dia boleh bagi kita sejuk hati..dengan ucapan terima kasih dan senyuman.

dia juga seorang yang murah hati, aku nak cerita kebaikan dia kat sini tapi aku rasa dia jenis manusia yang tak suka cerita, dia ahli politik, kalau dia nak pukul canang amal jariah dia sudah tentu semua kahbar dipanggil dan digunakan tapi di tak pernah cerita jadi aku pun respek keputusan dia

ada banyak benda yang baik pada Azeez tapi dia tak cerita jadi biarlah ia menjadi rahsia kejayaan beliau

memang sifat dia suka menolong, itu sebab lah dia selalu nampak berada di semua tempat yang bermasalah, dari banjir hinggalah ke Mesir...muka dia mesti ada

Datuk Azeez, you are a good man, politik lu mungkin gaya rempit dan kampung sikit tapi takpe gua tahu lu orang baik,

apa apa Datuk nak promote, cuma cakap dan saya akan tolong

2 comments:

  1. masuukkk leee.....

    ReplyDelete
  2. Kalau kamu boleh buktikan yang Azeez kenal aku, aku berhenti tulih blog

    aku kenal azeez melalui kawan kawan dia dan juga rakan blogger yang dah kerja dengan dia

    aku tetap tak suka politik Azeez tapi kalau kerja menolong orang susah, aku promote

    tak elok dengki dengan niat dan amalan baik orang nanti kamu yang jadi teruk

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan