Tuesday, December 15, 2009

NIzar mati selsema BABI: Kau bacalah apa anak anak Cina ni tulis pasal Melayu

Aku dapat ni dari facebook member aku...


apa lagi nak cakap??

25 comments:

  1. pukimak haram jadah tak tau diuntung..elok dibiarkan merempat jek..diberi betis nak peha..menumpang buat le cara menumpang...

    ReplyDelete
  2. tu pun melayu tak sedau diri lagi, apa kita ingat hati perut malaun2 cina sial ni baik ke, luau mungkin putih tapi dalam hitam gelap.
    Tu pun ada pak aji2 yg kata lebih baik kwn dgn cina DAPIg dari kwan dgn melayu umno.
    Diorang tak tau hati perut cina sial ni semua busuk sebusuk2nya.

    ReplyDelete
  3. Biasalah Cina ni , kalau dorang cakap pasal hak sama rata dan bangsa Malaysia mana aku percaya langsung .. dorang semua hipokrit jee ... hanya suka bercampur dengan bangsa sendiri jee pasal rasa diri tu bagus kiranya masuk bakul angkat sendiri laa hahahahaha

    ReplyDelete
  4. anak haram punya pendatang, mult makan babi berak taruk kertas, ptui!

    ReplyDelete
  5. Cina cina nih nak mapos agaknya...tak sedar diri....gerammm gak aku baca takpa nanti cari dalam FB kasi dia kacau sket

    ReplyDelete
  6. pukimak sial celaka punya bangsat cina gampang..tek sedar diri, dapat kerakyatan pun atas ihsan melayu, kini nak lawan tokey pulak..jenis macam ini elok campak kelaut je biar jadi makanan jerung..kalo hebat sgt balik lah kenegara datok nenek awak tu, sial cina babi!!hati cina ni mmg nbusuk, muka saja manis, itu yg ada melayu2 bodoh tu yg mudah terpengaroh, terutama bangang2 pas dan pkr tu..umno pun 2x5 juga beri muka kat cina bangsat tu.

    ReplyDelete
  7. betul tu, cina ni mmg sial, dari zaan darurat buat hal, sampai sekarang..masa Tun Razak dan TDM saja mereka senyap sikit sebab mereka tahu mereka tak sebijak 2 orang tu..skg pemimpin yg ada tidak sebijak mereka, itu pasal mereka mcm kadok naik junjung..aku cadangkan tarik balik kerakyatan yg kita dh baik hati sgt bagi kat sial tu, biar mereka berambus semuanya dari sini, sial..

    ReplyDelete
  8. aku setuju sangat laaa..
    awat ,kalu tak dak kaum barua cina kat sini,ingat org melayu nak mati kebulurk ka?

    apa pun,aku cadang,kita boikot dari berurusan dengan kaum laknat nii..
    buy last from kaum pendatang

    ReplyDelete
  9. begitu lah hati nurani mereka..sebenarnya mereka nak yang bagus aje..mereka semua super kiasu..yang sitolol Melayu yamh galak mereka sedemekian??siapa lagi kalau tak BABI...aka Br Anwar Bin Ibrahim

    ReplyDelete
  10. Yang semua kutuk dia pun kira sama perangai macam dia..

    Apa yang dia dan kita dapat dengan maki hamun. Ambillah tindakan sewajarnya. Biar orang yang macam ni tahu di mana mereka berpijak.

    Kepada yang Melayu, jadikan ini satu motivasi bangkitkan diri.

    ReplyDelete
  11. KALAU AKU JUMPA MEMANG AKU SIAT2KAN PANTAT BUDAK CINA NIE...

    ReplyDelete
  12. UMT? universiti malaysia terengganu tu, dlm posting kata tepi laut...apa tunggu lagi?nama dah tau, gambo dah ada..teman dok taiping, kalau teman kat terengganu mmg teman dah nunggu dema ni depan main entrance dah

    ReplyDelete
  13. Kita bersedia je la skrg...Kalo PM ni pun flip-flop, expect for the worst..

    ReplyDelete
  14. Sudahlah ...x payah nak kutuk & buat fitnah org lebih-lebih...cermin diri sendiri dulu...jangan jadi pengecut macam pondan nak komen pasal orang lain kat blog anda. UMNO memang dah busuk dari mulut sampai ke dubor...menanah & berulat!

    ReplyDelete
  15. jangan kita salahkan orang,kita pun kena fikirkan diri sendiri dulu.dunia ini tiada pendatang,kita semua ni dicipta oleh ALLAH..............AMIN.........

    CINA TULEN

    ReplyDelete
  16. Khalifah Nizam..kalu melayu pun dah sokong cina..nak buat camne..busuk-busuk UMNO dah ramai org melayu kaya raya..senang lenang..macam anda juga..senang boleh berfacebook lak..kekadang kita ni jadi org yang tak tau diuntung..nama jer Melayu Islam..tetapi perlakuan tak membayangkan org Islam

    ReplyDelete
  17. x semua macam tu bro... kamu tu sape nak mengkafirkan org??? pelakuan sape yg tak menunjukkan islam... melayu sokong cina siapa... jd lembu dap... xbaik menuduh...

    ReplyDelete
  18. "HIDUP 1MALAYSIA", 'HIDUP PM'.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. mane le bebudak UMT kat sini, tak teras hati ke UMT dikata ghost place

    ReplyDelete
  21. Bangkit melayu,pertahankan hak2 kita.hak tetap hak walau 1000 tahun lagi.kau cina,pendatang tetap pendatang,jgn lupa fakta ni.kerana orang melayu terlampau baik hati diberi taraf warganegara pada tok nenek moyang kau.kalau tak suka berambus balik tong san.

    ReplyDelete
  22. aku bdak UMT..memalukan btul la...pukimak btul cina ni...

    ReplyDelete
  23. yang paling sial sebenanrya nik aziz, bukan anwar sebab nik aziz dah banyak mendivertkan pas..semua boleh bg dia..cilaka punya org tua

    ReplyDelete
  24. Orang Meleyu patut Tentang CIna kerana:

    1. Cina buat demo tak kena tangkap, Melayu kena sembur dengan air najis

    2. Kerajaan suka ikut cakap Cina, apa yang babi ni semua nak dia bagi

    3. Cina talam dua muka

    4. Cina tak mau mengaku orang Malaysia, hari hari dia kata dia Cina, tapi Negara Cina pun tak mau diaorang ni semua.

    5 Asal usul keturunan Cina adalah dari Banduan yang di bawa oleh British ke Malaya untuk kerja lombong bijih.

    6. Kongsi gelap bawa pelacur dari Cina

    7. Anak anak Banduan dan pelacur inilah keturunan yang membentuk MCA

    8. Orang Cina suka memandu laju, Melayu ramai yang mati akibat pemandu Cina babi cina betina

    9. Suka suka hati cakap Melayu Pendatang
    allo Cina - lu orang datang sini kerja lombong

    orang Melayu sudah memerintah tanah melayu sejak tahun 1277 sehingga 1511 Melaka di serang Portugis.

    10. Orang Cina cuma berniaga dan memberi keuntungan kepada bangsa Cina

    11. Orang Cina punya pasal, harga barang semua jadi mahal, harga rumah semua jadi mahal

    12. Kerana sikap orang Cina kafir, dasar Kerajaan tidak berjaya, semuanya kerana wang

    13. Taukeh dadah, extacy dan lainlain adalah CINA

    14. Taukeh Pelacuran adalah Cina dan Pleacur adalah MELAYU

    15. Semua jenayah di Malaysia adalah akbat orang Cina

    16. Sermua sekolah Cina adalah bahasa Cina dan menyanjung Negara Cina

    17. Orang Cina sombong Babi, dah lama menumpang di Malaysia masih tidak tahu cakap Melayu

    18. Cina memang kurang ajar, tidak sopan dan perangai macambabi, dalam kapal tebang bising, dalam lif bising cakap kuat, maca makan bising cakap kuat, masa kongkek pun bising, semua p[un bising

    19. Cina bukak disco, orang Melayu yang yang pelacur dan GRo

    20. Kerjaan punya pasal, Cina keturunan Banduan kerja lombong timah di Perak dan anak anak pelacur ini nak pijak kepala

    ReplyDelete
  25. Saya sokong ape yang tuan punye blog ini tulis.

    Artikel mengenai melayu harus diperbanyakan lagi penulisannya ibarat bak kata pepatah "mata pena lebih tajam daripada mata pedang".


    salam ziarah,

    http://www.gadismelayuboleh.com

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan