Wednesday, September 15, 2010

DAP bunuh Sosilawati: Malaysiakini takut story dan Mr Bean terus sasau

Kisah sedah dan tragis pembunuhan kejam Jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga orang lagi terus menjadi buah mulut rakyat kerana ianya jelas terancang dan dilakukan tanpa secebis rasa peri kemanusiaan.

Kalau di ikut mahkamah rakyat, peguam bergelar datuk yang juga ahli seumur hidup DAP yang dikatakan perancang utama pembunuhan kejam ni dah memang kena siat hidup hidup, tak de lah dia nak merasa belas kasihan lagi...barulah padan dengan kekejaman yang dilakukan.

Takpe kita tunggu siasatan polis dan kes ni masuk mahkamah....

Yang PELIK BIN AJAIB mengapa portal berita utama pembangkang, Malaysiakini begitu takut nak carry cerita Sosilawati ni?

Mungkin kah Malaysiakini takut sebab yang membunuh ni ada kaitan dengan dua pertubuhan ANTI-BUMIPUTRA?

Binatang bertopengkan manusia yang merancang dan membunuh Sosilawati dikatakan ahli seumur hidup parti cauvinist Cina dan anti bumiputra DAP dan juga peguam kepada pertubuhan haram ekstremis India dan anti bumiputra HINDRAF.

Malaysiakini yang sarat dengan agenda anti-Bumiputra mungkin takut yang majoriti rakyat akan sedar tentang kualiti ahli dua pertubuhan ektremis anti bumiputra ini.

Mungkinkah apa yang berlaku kepada Sosilawati ini adalah simbolik hasrat tersirat DAP dan HINDRAF iaitu menghapuskan SEMUA tampuk kuasa dan ekonomi orang Bumiputra.

Dari tahap kekejaman yang dilakukan kepada seorang perempuan dengan memukul, mungkin merogol dan membunuh tanpa perasaan peri kemanusiaan, jelas peguam tersebut tidak menganggap mangsa dan tiga rakan lain sebagai manusia - walhal pada binatang pun kita tak sanggup lakukan begitu.

Inilah sebenarnya hasad dengki dan iri hati yang diterapkan oleh DAP dan HINDRAF kepada Bumiputra di Malaysia yang sudah beratus tahun berkongsi tanah pusaka mereka dengan kaum yang kononnya diwakili oleh DAP dan HINDRAF.

Pada ketika ini kaum Cina dan India pun malu untuk dikenali sebagai ahli DAP dan Hindraf kerana kes ini telah menunjukkan yang satu organisasi ekstrem sudah tentu akan menarik dan menghasilkan ahli yang ekstrem.

Marilah kita sama sama tengok bagaimana Malaysiakini main cerita ni...adakah dia akan terus dengan agenda anti-Bumiputra dengan tidak memberi publisiti kepada kes bunuh berprofil tinggi melibatkan tokoh perniagaan Bumiputra?

Dalam pada tu ada pulak orang jadi sasau dengan kes ni. Mahfuz budak jaga parking kapalterbang mula nak kaitkan kes ni dengan Altantuya...apa kaitan? dua dua mati...

Itulah modal bersembang dia sepanjang raya ni kata kengkawan di Alor Setar, sampai naik meluat,

Ni yang bercakap orang PAS, depa kata tak sesuai dok main politik cerita orang kena bunuh ni....jadi modal bersembang politik masa raya lagi tak sesuai

Nak tegur, si Mahfux ni kepal angin, nanti dia maki di open house lagi malu...tak pa biarlah Mr Bean (Gelaran yang diberikan oleh Unspinner) sasau, dah memang sasau pun

4 comments:

  1. Mahfuz lagi ingatkan dah mampus...

    ReplyDelete
  2. mana nk berani tuan....letak muka dlm seluar le mereka2 itu. si Mahpus yg nk mampus tu biasa le...otak tak dak akai mcm tu le. org berhari raya nk eratkn siratulrahim..dia ni mana adal akai, nk berpolitik sampai mampus gamaknya.

    ReplyDelete
  3. mengapa jutawan dan cerdik pandai melayu selalu tidak kekal lama.

    ReplyDelete
  4. funniest joke in the world. Will come back for more.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan