Saturday, September 4, 2010

Siapa yang Hassan skodeng? Apa yang dia nampak? Adakah ini mesej AG kepada Hisham?

Ini video dari mahkamah sivil PJ hari Khamis lalu oleh blogger Marahku, HD lagi.. Jangan marah



Kes Hassan Skodeng a.k.a Irwan ni memang pelik skit sebab satu posting yang tak mencederakan sesiapa pun kecuali ego yang mudah tercalar.

kisah komedi yang dilakar Hassan Skodeng terlalu luarbiasa untuk menjadi satu cerita yang dipercayai sebagai benar....pendek kata ianay satira yang jelas

jadi kenapa Gani Patail angin sangat? adakah ini satu mesej kepada Menteri Amaran Datuk Seri Hishamuddin Hussein yang kerap dituduh sebagai lembik kerana tidak mengambil tindakan keatas mereka yang menghina negara, Islam, Melayu dan perlembagaan.

Namewee yang menghina TNB dengan lebih direct tidak pulak dikenakan tindakan, never mind yang si Namewee ni dah hina lagu Negaraku dan juga orang Melayu dan Islam.



mungkinkah si Gani Patail ni sedang menghantar mesej yang semua benda dalam KDN dah haywire kerana menteri tangan lembik?

sampai tahap mana lagi si Hisham ni duduk macam pretty boy tak buat apa apa?

tolonglah pak menteri kami mahu Malaysia terus kekal aman, dan kami masih mahu BN memerintak kerana PAS belum bersedia untuk mengetuai kerajaan alternatif.

harap pak menteri bangun dari tidur....

2 comments:

  1. Adakah semua menteri melayu anti melayu dan barua cina ?

    ReplyDelete
  2. dah mula nampak macam tu..muhyiddin defend hak melayu takde siapa pun datang tolong takkan PM dan DPM aje nak bercakap

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan