Thursday, October 7, 2010

Beruk, Anjing dan jubah ajaib

Ini gambar beruk dan tuannya

Tuannya bukan Lee Kwan Yew tapi apa saja yang boleh meraih undi

aku tak tahulah belajar tinggi kat mana beruk ni, mungkin di akademi panjat pokok kelapa kot
tapi setahu aku takde lah pulak boleh bertuankan populariti dalam memerintah atau mendapatkan kuasa....

dalam ghairahnya beruk ni memanjat pokok kelapa populariti, dia sanggup pergi melutut kepada kiblat cina di Asia Tenggara

melawat Lee Kwan Yew sakit...pergh

masa beruk ni sakit korang ingat tak sape melawat dia

sekarang bila Mahathir sakit di Australia dan fanatik N.Ajis memuntahkan pelbagai doa laknat untuk seorang bekas pemimpin  dia diam aje

Oh aku lupa
Murshitdol Am Parti Selam ni memang kata doa laknat tu tak apa kan....

beruk tetap beruk, dapat apa pun jadi rabak........

cerita anjing dan jubah ajaib lain kali ajelah, aku dah mengantuk ni

2 comments:

  1. tolong check ramai orang kelantan cakap banyak tanah kat kelantan lebih2 kawasan pendalam dah diberi kepada pengusaha cina dari singapore dan penang

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan