Tuesday, August 13, 2013

Yang Ni lah Yang Kita Mahu!!!!



Isu menghina Islam ni dah macam berleluasa pulak...Persoalan yang gua tak tau nak fikirkan adakah perbuatan menghina Islam ni masih baru berlaku ataupun perbuatan ini sudah lama berlaku tetapi kita yang tidak nampak?

Yang pastinya orang yang terlibat dalam penghinaan Islam ini tidak wajar dilepaskan begitu saja terutama bangsa Melayu sendiri yang terlibat! Reda seketika isu pasangan babi Alvivi dan ibu anjing, si Chetz@Maznah Yusof, sekali lagi Malaysia dikejutkan dengan laporan mengenai surau di pusat peranginan Sedili Besar , Kota Tinggi telah digunakan oleh penganut agama lain untuk beribadat dan berkemungkinan akan dirobohkan atas titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar.


Surau yang digunakan oleh penganut agama lain-Sinar Harian

Titah Sultan Johor itu harus dipuji kerana baginda telah mengambil tindakan tegas atas isu menghina kesucian Islam. Jika pemimpin di seluruh Malaysia bersikap tegas dalam membela kesucian Islam seperti Sultan Johor, gua percaya isu menghina Islam dapat diatasi..yang penting cegah dari akar umbinya...Jangan biarkan Islam maruah Islam terus dipijak!!


BERSATULAH MELAYU!!!

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan