Sunday, August 11, 2013

Haa...Macam ni lahhh.....




"SEMPORNA - Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berkata beliau tidak gusar dengan hasrat mana-mana anggota parti yang berhasrat bertanding jawatan naib presiden Umno pada pemilihan Oktober depan.   

Beliau berkata terpulang kepada diri masing-masing untuk bertanding namun hasrat bertanding berkenaan seharusnya berasaskan hasrat mengukuhkan parti.  

"Itu hak mereka, terserah, kita bersifat demokratik, kebebasan diberi, tak ada sekatan untuk mana-mana pihak. Apa yang penting dalam menawarkan diri untuk bertanding ialah keutuhan parti perlu menjadi keutamaan," katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita pada Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri di sini hari ini, mengenai ura-ura beberapa tokoh yang berhasrat bertanding merebut jawatan itu.

Dalam pada itu, Shafie yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah mengingatkan anggota parti yang bertanding supaya tidak menabur fitnah atau mereka-reka cerita terhadap calon lain.

Dalam perkembangan lain, anggota Parlimen Semporna itu menyambut baik inisiatif kerajaan untuk mengkaji semua kesesuaian penempatan perkampungan air di daerah itu.

Katanya, inisiatif itu harus diterima baik semua pihak bukan sahaja untuk kepentingan keselamatan tetapi juga bagi membantu menyelesaikan pelbagai masalah lain termasuk kegiatan penyeludupan dan dadah di kawasan itu.  - Bernama"



Steady lah Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah kita, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal...Sikap terbuka berkenaan jawatan Naib Presiden UMNO harus di puji...Biarlahpersaingan berlaku secara sihat..asalkan ianya untuk kebaikan untuk semua...

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan