Monday, June 29, 2009

Tuan Guru yang tidak dapat hidayah a.k.a alim kucing



Sejak bila Nik Aziz jadi jiwa kacau. Selepas tuduh UMNO macam komunis dan ajaran sesat sekarang nak ajak Perdana Menteri berdebat pulak. Apa mahu orang tua yang dah tua ni sebenarnya?? Dulu aku hormat jugak pada dia ni bukan kerana hormat dia sebagai ulamak pasal pada aku dia tak selayaknya digelar ulamak tapi aku cuma hormat pada dia pasal dia orang tua. Tak lebih dari tu.Sekarang ni sejak berkawan baik dengan kafir kafir laknat dari DAP, nampaknya orang tua ni sering mengalami masalah tidur malam. Sering berkhayal yang entah apa apa. Sering mendengar bisikan bisikan syaitan yang dah berjaya menawan hatinya. Rupanya tak sekuat mana iman orang tua yang sendiri menggelarkan dirinya ulamak dan tuan guru. Agaknya apa perasaan beliau bila berjumpa Elizabeth Wong tempoh hari..Berkhayal jugak ke?


Tapi bila aku fikirkan balik tentang debat ni, semua orang boleh agak yang siapa punya idea bangang. Tentunya idea bangang ni datangnya budak dari Permatang Pauh tu. Sebabnya budak Permatang Pauh ni tahu, penyokong penyokong Pakatan Rakyat yang macam lembu ditarik hidung tu tetap akan sokong dia orang walau apa pun yang kita cakap tentang pemimpin pemimpin dia orang tu. Kalau disuruh makan tahi pun mahu jugak dibuat gamaknya. Kalau hijab setebal Gunung Kinabalu cakaplah apa saja mereka tetap dengan kebodohan mereka. Dan tak lebih dari apa debat tu selain dari nak membuka aib Perdana Menteri. Dan yang mereka harapkan rakyat Malaysia terutamanya Melayu yang gila meroyan sokong PAS akan ketawa terbahak bahak melihat Perdana Menteri diaibkan secara live. Melayu PAS inilah yang merosakkan Melayu. PKR pun ada Melayu Cuma Melayu PKR..ah lupakan saja..mereka tak lebih dari hamba DAP dan hamba kepada budak Permatang Pauh yang nak jadi Perdana Menteri tu.


Di tangan Melayu terletaknya nasib Melayu. Kalau hancurnya Melayu pasal kebodohan mereka sendiri dan pasal termakan tahi yang DAP hidangkan jangan nak menyesal suatu hari nanti. Mungkin Melayu terlalu selesa sekarang ini. Kalau hancurnya Melayu kita sama sama panggil Nik Aziz untuk membacakan talkin pasal dia antara yang bertanggungjawab menghancurkan Melayu. Budak Permatang Pauh tu macam mana? Lupakan saja pasal dia memang nak hancurkan Melayu dan pindah ke Los Angeles.


Tenang dan waraslah Melayu!!!!
-daeng celak-

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan