Wednesday, February 3, 2010

Antara Nuar Berair dan Shamsul Akin-ching

Yang sorang tu tengah nak terkencing pasal nak masuk court. Dia tahu tak lama lagi masyarakat akan mendengar dan mungkin juga melihat macamana dia meliwat seorang budak pembantu pejabat.

Yang sorang lagi akan terkenching lagi sekali bila tengok rakyat mula turn-around di tengah tengah perbicaraan yang sorang lagi.


Kami di mahkamah semalam dan menurut mereka yang hadhir, si Nuar Berair dah melantik si Shamsul Akin-ching sebagai field commander perang psikologi sepanjang perbicaraan kes main bontot yang kini sedang berjalan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Mungkin strategi besar Anwar ialah nak suruh si Akin-Ching ni kencing merata rata supaya semua orang takut nak datang dekat bila berlaki kekecohan.

Yang kelakar nya siap satu dunia tahu dia nak provoke polis...perh berani ke lu Akin-ching? nanti lagi banyak gambar lu terkenching delam selar di internet...

Jelas sekali Anwar nampak desperate dalam kes ni sebab dia sampai nak sapina PM dan Isteri sebagai saksi kes. Ape hal plak nak suruh Pm dan Isteri jadi saksi?? takde lain ni mesti nak buat tuduhan liar di mahkamah. Bila naik kandang saksi nanti si Nuar Berair akan suruh anjing tua and sons i.e Karpal dan Gobind untuk bertanya bermacam soalan, konon nya nak establish character tapi sebenarnya nak slander.


dia tahu bukti DNA yang terdapat di tangan pendakwaraya tak boleh dipersoalkan, apatah lagi kalau bukti tersebut di analisa di dua makmal berasingan.....takkan dua dua tipu kot...

dia juga tahu yang tempat dia main bontot iaitu kondo di bukit damansara tu banyak CCTV dan mesti dia tak boleh ingat semua detail bila nak bohong di mahakamah nanti....bila dia bohong, ada CCTV nak tangkap dia dia tahu kredibiliti dia sebagai tertuduh akan dirobekkan oleh pendakwaraya... dan ini cukup mengerikan si Nuar Berair.

Of course, setakat ni apa yang aku katakan memang sekadar spekulasi aje tepi kita tak perlu tunggu lama sebab kes dah berjalan nanti bukti akan mula terdedah...

Nuar tak perlu takut kalau dia betul, kalau ni satu lagi konspirasi orang akan nampak....tapi kalau betul...hmmm entahlah

2 comments:

  1. FS - kalau fitnah memang doas
    kalau tak nak beri keadilan macamana?

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan