Thursday, June 3, 2010

Hoi, tak nak menang ke? Kalau nak kalah lantik lah KJ

KJ = Kanser


kalau ada kanser cepat mati

apa yang tak paham paham lagi?

kalau nak jadi bebal macam Zahid Hamidi, Azeez Rahim dan Shahrizat.. teruskan lah

tapi kalau Umno lantik KJ jadi menteri pun best gak, boleh kita bantai ramai ramai

aku masih ingat lagi macamana syoknye belasah Pak Lah dulu... kalau Najib bak merasa OK gak

5 comments:

  1. pemerhati pentas politikJune 3, 2010 at 7:30 PM

    ye la sharizat pun jadi menteri lagi courtesy of pak lah, or maybe KJ kot. Dia kan dah kalah dgn Nurul izzah. Azzzeeeezzz tu tak la,KJ beli kereta dari dia kot..ye la car salesman. Zahid???boleh percaya ka dia ni.

    ReplyDelete
  2. Kalau Azeez dan Sharizat sokong mamak macam KJ boleh faham la. Tapi Zahid Hamidi ni mamak juga atau ketiga-tiga mereka ini ada dapat habuan dari KJ?

    Act against Israel terrorist.

    ReplyDelete
  3. KJ tidak kecewa

    Khairy berkata, beliau tidak merestui pandangan para penyokongnya itu, sambil menambah bahawa mereka telah tersasar kerana perdana menteri mempunyai hak budibicara untuk memilih anggota kabinetnya.

    "Tentu saja satu atau dua daripada (pemimpin negeri) berkenaan membuat komen atas keyakinan mereka sendiri, jadi tiada apa yang boleh saya lakukan," katanya.

    Khairy juga menolak pandangan beberapa pemimpin Pemuda Umno negeri bahawa ketiadaannya dalam kabinet menjejaskan moral pergerakan tersebut.

    "Ini hanya akan berlaku sekiranya anda membiarkannya berlaku, dengan memperbesar-besarkannya. Rakyat menyokong kita kerana apa yang kita lakukan, bukannya sama ada kita memegang jawatan dalam kerajaan, "katanya.

    Oleh itu, katanya, beliau tidak merasa kecewa kerana 'sekali lagi ketinggalan kapal' tetapi akan meneruskan tugas-tugasnya.

    "Saya tidak mengharapkan apa-apa, saya cukup jelas tentang apa yang saya perlu lakukan dan bukan tentang mendapatkan jawatan kabinet," katanya.

    ReplyDelete
  4. Kecewa ke tak kecewa dia tetap kanser dan tak boleh diberi jawatan menteri

    PAHAM???
    jangan do bawak cerita sedih kat sini...

    KJ pengkhianat dan bila masa dia diaberi jawatan menteri pun dia akan khianat

    ReplyDelete
  5. Zahid = Jawa

    Azeez Rahim = India mamak

    Shahrizat = india mamak

    inilah musuh2 melayu

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan