Friday, April 22, 2011

Ayuh! Gerakkan segera 1Melayu, 1Bumi

4 comments:

  1. Apa yg kau sokong ni,tak habis2 dg cerita 1melayu 1bumi..kami PKR dah lama amalkan perkara ini..tanya DSAI kami "1batang semua lubang" tapi kami tak bising pun,diam2 kami buat kerja..buat video pun kami diam hingga la DSAI kami dapat oscar baru semua orang tau.!!

    ReplyDelete
  2. Dizaman Nabi SAW, Seorang bangsawan yahudi disabitkan kesalahan mencuri hanya dibayar denda je tapi orang biasa dihukum dengan berat. Nabi SAW ' Bersabda" Umat dahulu binasa kerana hukuman golongan bangsawan lebih ringan dari orang biasa."
    Segala jenayah yang berlaku di Malaysia ini dimulakan oleh ahli politik dan kerajaan, Ahli politik dan kerajaan buat jenayah tanpa ditangkap dan bicara menyebabkan hati rakyat terbuka membuat jenayah.
    Dari tafsiran di atas , Allah membinasakan bangsa tidak menyebut ugama dengan cara menimbulkan sikap tidak takut membuat jenayah dikalangan rakyat walupun rakyat ugama islam.
    Pemimpin Borek, Rakyat Rintik

    ReplyDelete
  3. Jika kau orang beriaya nak perjuang kan bangsa melayu, tinggal kan UNMO/BN yang korup, tidak amanah dan tidak ada integriti. Segala kejahatan UMNO/BN telah diwarisi oleh Orang Melayu, jika tak caya baca kosmo dan harian metro macam macam ada hampir 90% orang melayu. Pemimpin borek rakyat rintik

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan