Tuesday, April 5, 2011

VIDEO SEKS ANWAR: PAS digesa tingkatkan Solat Hajat

Kebenran hampir terserlah sepenuhnya.

 
Pas digesa agar meningkatkan SOlat Hajat agar lebih ramai mereka yang mengetahui kisah sebenar Anwar tampil ke  hadapan untuk menceritakannya kepada rakyat..maklumlah, beratus ratus pemimpin parti PKR yang tleah keluar parti dan menceritakan keburukkan Anwar belum cukup untuk meyakinkan rakyat Malaysia...

ada banyak lagi kebenaran tentang Anwar yang akan lebih terbongkar antaranya

  1. Kelakuan Homoseks
  2.  Ejen penghancur asing
  3.  Penipu rakyat paling besar kini
  4.  Perasuah paling besar Malaysia ketika DPM
  5.  Penyalah guna kuasa terbesar semasa DPM
  6.  Membohong kepada anak isteri sendiri

9 comments:

  1. Tolong la jg fitnah permimpin anugerah tuhan pada kami.President kami sudah memberitau di sidang akhbar itu bukan laki dia,,habis itu pun kau orang tak percaya bagaimana lagi mau kami buktikan..DSAI kami seorang yg warak sembayang tak tinggal dan laki penyayang,tok guru pun bilang DSAI akan masuk shurga...cukup la cukup la

    ReplyDelete
  2. Ye la..setuju dengan anon di atas..sian la kat anugerah tuhan kami..cukup2 la..dalam hati, kami tahu dia la dalam video tersebut tapi disebabkan dia anugerah tuhan maka kami sebut la jugak bahawa bukan dia dalam video tu..sian anugerah tuhan kami ni

    ReplyDelete
  3. Saya sangat berharap segala ini akan berlalu dan party kami akan menang besar diSerawak sebab fitnah akan terjawab sebab video itu bukan DSAI,itu ialah adik kembar dia yg hilang 50tahun lalu sebab tangan beliau berbulu sikit tak seperti anugerah tuhan pada kami dan yg terpentingnya dalam video itu tak ada juburi,comfirm bukan beliau..sekian terima kasih

    ReplyDelete
  4. benor cakap si anoy atas tu hu!! bior satu malaysia tahu semue tu tipu belako!!!buat la solat hajat berimankan kit siang atau si bangali kapal baru berkat doa tu yo.

    ReplyDelete
  5. Aku dah tengok youtube yg si reporter tanya anwar pasal omega tu,yg tanya pasal jam tu buat apa,tanya la dah makan ka dah sembayang ka ni tanya pasal jam apa kena mengena jam dan pc petang tu,huh bodoh sunggung si reporter tu..yampah aku AWWW!!

    ReplyDelete
  6. bak cakap tukar tiup

    kah kah kah kah
    kah kah kah kah
    kah kah kah kah
    kah kah kah kah

    gelakkan self proclaim ANU grah Tuhan tu..

    ReplyDelete
  7. Hissss!!! ramai orang kuat pembangkang lari dari party termasuk bloger ya...raja petra pun lari.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan