Monday, June 6, 2011

Lepas 30 tahun baru Hadi Bawang paham Quran


Aku ingat lebih elok lah si Hadi Bawang ni pergi\ balik ke kelas Quran dajah satu lah...kalau lepas tiga puluh tahun belajar dia boleh kona baring , lipat u-turn cakap dalam Quran takde Negara Islam...pergh 30 tahun parti kau berjuang nak tubuh negara Islam dan tegakkan hudud, disebabkan DAP dan PKR terus interpretasi Quran dimuntah ke longkang

Pergi mampos lah Hadi Bawang, kamu lah sebenarnya syaitan yang menyesatkan umat Islam dengan ayat Quran yang kamu belitkan untuk kepentingan politik.

Allah itu maha kaya, tak payah Umno buat apa apa, kamu sendiri yang buka pekung di dada kamu, tak payah dipaksa, tak payah disuruh, kamu sendiri yang memutarbelitkan fatwa dan pendapat kamu sendiri. Dah puas kamu tuduh Umno itu kapir kerana berkongsi kuasa dengan MCA dan MIC, sekarang kamu berkongsi kuasa dengan komunis DAP yang jelas berniat menjatuhkan Islam dari menjadi agama rasmi negara Malaysia yang tercinta ini.


Tak payah disuruh, tak payah dipaksa kamu sendiri mengaku yang penting ialah bukan label negara Islam tapi negara yang berkebajikan seperti Islam - sedarlah kamu yang Umno dan Barisan Nasional telah lama berkebajikan di Malaysia ini.

Jangan ngat semua yang berlaku, terjadi dengan tak sengaja, semuanya terancang, baik Felda, Felcra, Mardi, Mara, Tabung Haji dan segala institusi yang dibina untuk kebajikan umat Islam dan bukan Islam seluruh negara adalah hasil buah fikiran dan perlaksanaan pemimpin Melayu yang lahirnya dalam semangat musyuarah dan sayangkan ummat yang wujud di dalam Umno.

Negara kebajikan yang kamu impikan sudahpun ditubuhkan oleh Umno lebih 50 tahun yang lalu dan kini ia terus membangun dan maju ke depan bagai penyuluh kepada dunia Islam walaupun ia dicemuh dan dihina oleh orang kafir dan sekutu mereka.

Hadi Bawang, N.Ajis, Mat Sabun 121, Din Puduraya dan Mahpus memang paling layang mengepalai parti mengaku Islam tapi sebenarnya tidak lebih dari kaldai tunggangan DAP dan PKR

5 comments:

  1. tak baik kata pada orang agama macam tu..bandingkan kita ni sapa..entah islam pada nama dan keturunan saja..mati pun belum tentu dalam islam lagi... kena hormat kalau pun tak suka...dah dunia akhir zaman,itulah lumrahnya.
    penyamun/perompak diangkat jadi pemimpin besar,ulamak dihina dan dicerca,artis dipuja dan disanjung ,pemimpin yang baik masuk penjara..ingat kita sudah berada di zaman gila sebab pemimpin di atas adalah orang orang gila(babi).

    ReplyDelete
  2. sya nk thu ayt yg mana yg di putarbelit oleh haji hadi??stahu saya kalau org yg nk tlog kita siapa pun kita pun kita terima.tapi klau mau serang kita lawan....paham???

    ReplyDelete
  3. beri mksud agana rsmi negara..didalam pentadbiran kah?atau pembinaan masjid2?

    ReplyDelete
  4. sya x stuju ngan org melayu..kerna suka bergduh dlm suma hal...dengki sana..dgki sini..maki sana..maki sini..pijak sana..pijak sini..itulh lah fenomena melayuu..tengok la diseliling mu..ikut hukum tidak mahu..ikut nafsu aja..

    ReplyDelete
  5. knape blog ko org x comment..barangkali ramai org bodohh di malsya

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan