Tuesday, April 13, 2010

PRK P94 Gempar: Kubur Islam dimusnah di Penang - Inilah akibat DAP memerintah

DAP nimemang orang yang jenis tak ada hormat pada orang lain, itu masalahnya.
Lim Kit Siang ingat dia saja betul dan anak dia Lim Guan Eng tu kononnya ternaik lah

Iye lah ikut model penguasaan Cina di Singapura yang diamalkan oleh pemimpin kuku besi Lee Kwan Yew...

ini berita gempar dari Penang: (Terima Kasih The Flying Kick)

 
KUBUR ORANG MELAYU DIHAPUSKAN DI PULAU PINANG



PULAU PINANG, 12 April — Sebanyak 110 batang batu nisan lama ditemui bersama longgokan tanah di Bagan Ajam, Butterworth semalam.

Seorang pemancing menjumpai batu nisan tersebut pada pukul kira-kira 11 pagi tadi ketika sedang berjalan menuju ke Pantai Bersih di kawasan Bagan Ajam, untuk memancing.

Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Ayub Yaakob berkata seorang pemancing telah membuat laporan polis setelah menjumpai 20 batang batu nisan bersama longgokan tanah di Pantai Bersih, Bagan Ajam.

“Polis bersama dengan pihak bomba dan Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP) telah bergegas ke tempat penemuan dan mendapati terdapat lebih kurang 110 batang batu nisan lama di kawasan tersebut,” katanya kepada pemberita ketika mengadakan sidang akhbar bersama Ketua Menteri Lim Guan Eng di sini semalam.

Beliau berkata siasatan awal polis mendapati batu-batu nisan lama tersebut dibuang dari sebuah masjid berhampiran kawasan Kampung Gajah, Permatang Pauh, selepas kerja-kerja pembersihan untuk membuka jalan di kawasan itu.

“Kami telah mengambil keterangan daripada imam (masjid tersebut) dan syarikat yang dipertanggungjawabkan untuk membersihkan masjid tersebut,” katanya.

Tambahnya syarikat tersebut mengaku telah membuat kerja-kerja pembersihan di masjid tersebut tetapi tidak pasti ke mana pekerjanya melonggokkan sampah dan batu-batu nisan lama itu. — Bernama

Korang rasa syarikat yang buat kerja ni dan sub kontraktor dan pekerja yang buat kerja ni orang jenis apa? ni bukan manusia biasa.. ni memang orang jenis hati busuk
 
kalau manusia biasa, bial dia tengok kubur lama mesti dia tanya dulu orang masjid...
 
kita tak kira lah kubur bangsa apa, mesti kita hormat, itu tempat orang bersemadi
 
di bawah batu nisan mesti ada kubur tempat jasad seorang insan disemadikan
 
takkan tak de hormat langsung
 
inilah akibatnya bila DAP memerintah, dia tak reti tunjuk hormat, semua hentam kromok aje
 
sampai Kubur lama orang Islam pun dia belasah semacam aje nak buat jalan, batu nisan dia buang aje di longgokkan samapah, tulah si mati macamana? nak tutp dengan tar jalan aje??
 
ingat ingatlah orang Hulu Selangor, ini mungkin nasib anda

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan