Sunday, July 28, 2013

UMNO Sabah Perlu Bekerja Keras-Najib Razak

Gua setuju dengan nasihat yang PM kita bagi ni..PM kita telah memberi peringatan kepada barisan kepimpinan UMNO di Sabah agar lebih bekerja keras untuk memastikan Sabah terus menjadi penyumbang terbesar undi kepada BN dalam pilihanraya.


Gambar dari Utusan Online

Petikan berita dari Utusan 28 Julai 2013:


"KOTA KINABALU 27 Julai - Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak mengingatkan barisan kepimpinan parti di negeri ini supaya terus bekerja keras bagi memastikan Sabah kekal sebagai 'deposit tetap' yang memberi sumbangan besar kepada kejayaan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya.
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, Perdana Menteri turut memberi nasihat dan pandangan beliau kepada barisan kepimpinan UMNO Sabah dalam usaha mengukuhkan lagi peranan badan perhubungan di negeri ini."



Seharusnya barisan UMNO harus bersatu padu dan sentiasa mencari jalan dan idea terbaik untuk memastikan UMNO terus kukuh di bumi Malaysia. Bukan tu je... terus perbaiki kelemahan yang ada untuk memastikan tahap keyakinan rakyat terus kukuh bersama UMNO...


P/S: Ada masa, kaji la balik sejarah kemerdekaan negara kita..siapa yang telah bersusah payah membawa kemerdekaan kepada negara tercinta..jangan tau nak porak peranda usaha orang je...

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan