Saturday, November 14, 2009

Jualan Langsung Keramat N.Ajis: Nizar terlucut spender -Ejen dan pemboroang diperlukan

Berikut adalah beberapa barang Keramat milik Tuan Guru Murshitdul Am PAS-PIS-PUS, N.Ajis Nikmat dunia,

Pengenalan,
N.AJis islah Keramat Politik tang paling besar di Malaysia, lebih besar lagi dara pasar raya Keramat Supermarkets yang sudah pun lama ditutup akibat beangkrap. N.Ajis juga bangkrap dair segi idea dan arah tuju politik tapi oleh kerana para pengikut telahpn melantik beliau menjadi Nabi taman Keramat maka dia pun terus mendapat tempat di hati kecil ramai pengikut PAS-PIS-PUS.
Menurut legenda selipar beliau boleh memberi berkat kepada sesiapa yang mencurinya, lebih mustajab lagi jika ia direbus dan airnya dibuat minuman penerang lampu kereta.
sekiranya ia dibuat sup maka seluruh keluarga akan terang dahi, silap silap semua sekali rambut luruh, lepas tu terus kiok...
Jadi janganlah lepaskan peluang ini, sekiranya anda Totok Nik Ajis tapi sengkek, sila hantarkan wang RM100 anda sekarang dan kami berjanji akan menghantar gambar gambar ini. Oleh kerana Keramat N.Ajis ni sangat besar, cukup sekadar anda menenung gambar singlet, selipar dan juga seluar dalam untuk mendapat tempias berkat.Menurut ahlul sunat wal PAS amalan ini lebih mustajab sekiranya dilakukan dengan memacak dua batang lilin dan meletakkan tiga bijik oren sunkist di depan gambar tersebut.

Lot 1
Beberapa pasang singlet buruk



Khasiat: singlet ini boleh menjadikan anda kebal dari segala tuduhan perbuatan buruk, pemakai boleh bebas melantik menantu ssebagai  kroni tanpa takut, boleh menerima rasuah haji tanpa lekat tuduhan, and juga boleh menjanjikan pengikut anda Syurga bagi terus mengekalkan pengaruh anda.


Harga: Tak Ternilai ataupun RM3.50 untuk tiga pasang, singlet ini dihantar dalam keadaan masih masam bau peluh kerana pengikut PAS sememangnya taksub dan bolehlah merendam singlet itu sebanyak tiga kali dan diminum air peluh untuk mendapat syafaat N.Ajis dalam apa jua urusan, terutama urusan politik.


Lot 2
Sepasang selipar jamban




Khasiat: Selipar ini telah dicuri secara halal dari rumah Keramat N.Ajis dan ianya dijamin oleh Lever Brothers akan membawa berkat kepada seluruh keluarga anda. Selipar berwarna Merah Jambu Gay ini dipakai oleh N.Ajis untuk ke jamban pada tarikh 32 Februari 2008. Ianya masih lagi berkerak di bahagian tapak. Kerak ini dikatakan mampu meberi khasiat lebih kepada mereka yang inginkan mudah berak. Jilat selipar ini dan anda akan terus mudah berak, kalau untung nasib baik terus cirit tiga hari tiga malam tak berhenti renti.
Selipar ini juga boleh direbus untuk diminum airnya sebagai penerang lampu jamban, lampu kereta, lampu kalimantang dan juga lampu isyarat jalan raya. Mereka yang mahukan dahi terang juga digalakkan meminumnya air rebus selipar ini tiga kali dua malam, lebih mustajab jika diminum ketika sedang tersedak, biar senang mampus.
Sekiranya anda mahu membuat sup menggunakan selipar ini sila hubungi talian Hotline Selipar Berkat di 1800-NIK AJIS untuk mendapat resipi pilihan. Tertakluk kepada terma dan syarat


Harga: Tak Ternilai ataupun RM5.25 sen. Selipar akan dihantar bersama satu sijil tauliah yang membolehkan anda memberi ceramah di mana mana negeri yang dikuasai oleh Pakatan Riot.


Lot 3
Sepasang seluar dalam lusuh


Khasiat: Seluar dalam ini amat istimewa kerana ia dipakai oleh N.Ajis ketika memberi ceramah di Bukit Gantang pada tahun lalu dan masih lagi terdapat kesan terkucil pada malam itu.
Seluar dalam ini telah digunakan N.Ajis selama 20 tahun dan kini bau masamna telah sebati dengan setiap urat benang. Anda boleh merebus spender ini sebanyak 100 kali tanpa mengurangkan khasiatnya.
Sekiranya diminum tiga kali berturut turut ia akan membuka kasyaf politik dan ini akan boleh membantu anda membuat keputusan samada menantu anda sesuai dijadikan ketua pegawai eksekutif dan samada anak anda sesuai dinaikkan menjadi ahli lembaga pengarah syarikat milik negeri.
Disamping  seluar dalam ini juga boleh dipakai untuk perlindungan, apabila dipakai, si pemakai akan terasa seperti malaikat dan akan terus memuji diri sendiri.

Harga: Tak ternilai / RM4.30sen. Jika anda mahukan lebih dari sepasang sila datang curi sendiri di ampaian N.Ajis. nanti boleh dia cerita kat orang. Harap semua dapat membantu dalam hal ini, lebih banyak yang anda curi lebih glamer N.Ajis. harap Maklum

Mereka yang ingin mejadi ejen atau pemborong barang barang keramat sila hubungi talian bebas Islam 1-800 NKKYAJS. Tertakluk kepada terma dan syarat.

21 comments:

  1. MUAHAHAHAHAHA, MELETOP SIOT! AKU NAK JADI PENGEDAR BARANG2 DI ATAS BOLEH KE BANG?

    ReplyDelete
  2. Umno ada keramat c4

    ReplyDelete
  3. mempersendakan Ulama, cilakalah kau!

    ReplyDelete
  4. kelakar betul....sampai sakit perut baca.....

    tolong emailkan kat N.ajis supaya dia terangkat sikit.....dan bukak bisnes jual singlet, selipar jamban dan spender.....punya lah keramat N.ajis ni.....

    haji sponsor ke haji rasuah tu????????????????

    ReplyDelete
  5. Persenda ulamak tuhan marah, persenda ular dalam semak camna?

    ReplyDelete
  6. Udah udah le mengutuk ulamak tu

    ReplyDelete
  7. Seluar dalam lusuh tu diperbuat dari kain apa ye??? Dah pakai selama 20 tahun pun, tidak ada kesan koyak, walaupun kecil. Berkat... berkat....


    PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

    ReplyDelete
  8. aku rasa Yahudi Laknatullah mesti bergembira dan bertepuk tangan bila dpt lihat org Islam sendiri yang menghina dan mempersendakan Ulama mereka sendiri.


    Cilakalah kau!

    ReplyDelete
  9. hahaha...canteekk bro
    jangan lupa masukkan sekali air liur dan ludah nik aziz sebab tu ubat mujarab beb, ubat bengap, kepala sembab untuk kuda-kuda belang taksub..

    ReplyDelete
  10. entah2 apa2. tak intelektual langsung. gambaran kedangkalan ilmu dan kerendahan akhlak yang dipengaruhi oleh emosi. komen daripada orang yg tak berakhlak macam ni patut dikomen dengan tak berakhlak jugak.

    ReplyDelete
  11. i swear that the WRITER of this article is a DAMN FUCKING MOTHER FUCKER BITCH. mak dia ada baka2 anjing...bapak dia pulak ada genetik babi w/pun manusia. apa punya sperm la bapak dia dah inject dalam pantat mak dia yang akhirnya melahirkan dia ke dunia ni.

    ReplyDelete
  12. Hahahaha....meroyan semua pencacai jumud penganut ajaran hamPAS bila baca artikel lu bro.

    Teruskan usaha untuk mencairkan mentaliti saki baki genetik BODOH puak2 khawarij ni.

    Salute Bro..

    ReplyDelete
  13. Si anon a.k.a. Tanpa Nama (mak bapa lupa bagi nama daaa)....

    Anda tengah praktik bahasa penghuni syurga N.Ajis ke??? 'Hebat' sungguh bahasanya... ini belajar dari kitab suci hamPAS, "Shit" karangan Shahnon Ahmad ye???

    Hahahahaha.....

    PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

    ReplyDelete
  14. Aku ada barang gak tapi Tok Guru Hadi nyer..walau pun belum sampai tahap dewa dia nih..boleh buat future investment..sepit janggut..

    lepas ni produk Abuya bungkusss...

    ReplyDelete
  15. Kecoh btul org Pas. Tak sedar lg yg n.ajis tu bukan ulamak

    ReplyDelete
  16. shonzu..hahaha..biasa la..tu la bahasa yang ulama dorg aja kat dorg time ceramah..

    ReplyDelete
  17. ulamak ke ularmak

    hangpa penganut PAS biaq betui...

    Takkan lar si N.ajis ni ulamak...dari perkataan aja, rasanya tak

    ularmak lagi sesuai kot

    ReplyDelete
  18. hangPAS dah tak tahan cos U kutuk cukup Al Gurunanak depa.

    Biaq depa maki,kita hantam terus, bro...

    Tu kegha kecik la tu, hangpa caghi yang besar2 lagi.

    Kita hantam, bagi depa tesembam dala lumpoq ka tepi jalan pi pantai CINTA BULE tuuuhh..

    ReplyDelete
  19. sedehnyer bace artikel n komen2 nie semua..
    bukan politik yg dipersoalkan sekarg nie..
    tapi islam..
    x takut ke dgn dosa menghina ulama' sampai mcm ni?
    utk c penulis..kalau kamu kata tok guru nik aziz nie hina,apa kata kamu yg mmbimbing umat manusia ke arah kebenaran..tunjuk kan apa itu islam..
    ke kamu bangga dgn pemimpin sekarg yg mengiktiraf kita sebagai negara islam..tapi??renung3 kan lah..

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan