Wednesday, July 14, 2010

Maya Karin Ketiak Busuk tapi KJ tetap suka

Sah lah KJ ni jenis manusia yang suka benda busuk....

Aku dengar cerita maya karin ketiak busuk ni dari kawan yang memang bergeluman dengan dunia artis Malaysia.

Kisahnay tahun lepas masa FFM para artis perempuan semua telah mencuba sedaya upaya agar tak perlu berkongsi bilik dengan si ketiak busuk

ye lah, event besar, takkan asyik nak termuntah macam orang mengandung pulak tiap kali terhidu bau ketiak busuk si Maya Karin ni...

Pada masa tu ada seorang artis muda yang terlupa nak kow tim bilik jadi dia terpaksa lah berkongsi dengan si Maya Karin Ketiak Busuk....kengkawan semua ketawa kat dia dan setelah berkongsi ruang dengan si Maya Karin maka dia pun tahulah kenapa mereka ketawakan dia....

aku nak percaya cerita ni pun susah gak tapi aku ketawa macam nak pecah perut bila dengar...

28 comments:

  1. hehehe....

    penah juga dengar maya jenis tak cukur ketiak. pakai baju singlet tapi ketiak hitam berdaki.

    ReplyDelete
  2. Orang ketiap busuk bermakna banyak hormone ... kuat seks brader.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap tu. Sebabnya baca di http://penampilan.wetpaint.com

      Delete
  3. Mungkin bagi orang lain, ketiak pontianak tu busuk. Tapi bagi KJ, dia tetap menjadi pujaan hatinya.

    Muahahahaha. Mungkin ketiak busuk pontianak tu baunya amat harum pada lubang hidung si kitol tu.

    ReplyDelete
  4. hus... KJ habat sangat dengan betina. Orang puteh tu dulu tak tahan bau ketiak MK ,lalu lepaskannya. Datang KJ habat tu kutip kah... kah...kah...

    Aku bagi free pun aku tak mau !

    ReplyDelete
    Replies
    1. "aku bagi free pun aku tak mau!"

      Cehhh...walaupun aku tak tau muka kau macam mana, tapi aku brani cakap kau tak pernah ada gf. In fact, pondan pun tak hingin nak dekat dgn kau!

      ps: ini bukan psl kau ckp tentang maya karin tp cuma aku seriously geli nak mampus dgn org mcm kau ni. woii tolong laa gi makan taik then gi mampos. gihhh shuhh shuhhh fuck off

      Delete
  5. Orang tua-tua kata pompuan bulu tak cukur dan ketiak busuk sangat ganas dan payah puas, lelaki banyak tak tahan he he he....

    ReplyDelete
  6. ketiak maya busuk? yang tu pun........ busuk hehehe

    ReplyDelete
  7. kesian maya, datanglah jerantut berubat, mandi bunga dan mandi limau kasturi nanti orang tak ambil belakun dah. kesian, saya pompuan juga ada rasa simpati.

    ReplyDelete
  8. KJ, letak sajalah jawatan KP tu pegi jilat maya karin lebih baik.. poraaah!

    ReplyDelete
  9. xbaik membuka aib org sekalipun dia pernah membuat silap...bayang kan nenek anda di katakan ketiak busuk?kuat seks juga kah nenek kalian?...kalau nik ajis ketiak busuk aku xkisah sgt..sbb mulut dia terlalu amat busuk..

    ReplyDelete
  10. eeewww,,teruknay gambar ketiak MK.....beli la shaver.bukan mahal pun...

    ReplyDelete
  11. apa yang tak betulnya.....dah kena sound dalam blog azwan ali lagi,newest entry....diva baloi22 ketiak tungkit.hahahahaha

    apalah maya ni.dah tau artis tu jagalah bab2 hygiene ni

    ReplyDelete
  12. nampak muka cantik tp.................x sangka

    ReplyDelete
  13. muka cantik tp................x sangka

    ReplyDelete
  14. kadang2 tak sedar bau badan sendiri .

    ReplyDelete
  15. kepada yg menghadapi masalah bau ketiak, senang je nak hilangkannya , tak payah pakai yg mahal2, sapukan saja dengan air kapur sireh ,necaya hilang baunya.siapa pun boleh cuba pasti mujarab. tak baik hina , malukan orang.

    ReplyDelete
  16. Klu tak ckp psal ketiak lg baik kan, knapelah suka ckp benda yg kotor/jijik apatah lagi dgn myebut nama...biarlah dia busuk/tidak. jaga diri kita/kwarga agar tidak busuk...

    ReplyDelete
  17. dok kecoh kecoh pasal ketiak busuk ni...orang yg bawa cerita tu dah pegi cium ke...atau fitnah je..

    ReplyDelete
  18. Kesian maya karin...mgkin itu sejenis penyakit..

    ReplyDelete
  19. saya tak percaya..ini pasti gossip

    ReplyDelete
  20. Pegi bau ketiak sendiri yg sibuk sgt dgn ketiak org ape hal??

    ReplyDelete
  21. Pegi bau ketiak sendiri yg sibuk sgt dgn ketiak org ape hal??

    ReplyDelete
  22. Pegi bau ketiak sendiri yg sibuk sgt dgn ketiak org ape hal??

    ReplyDelete
  23. Astarfirullalazim, jgn buka aib org sbb sekali kita buka, nt Allah buka aib kita dhadapan beribu² org, nk buat cm mana? Tu yg Allah bg dia, semua manusia x sempurna... Kita patut contohi KJ terima seadanya bkn mngeluh, bersyukur Allah x bg kita ketiak mcm tu, kalau kita dtempat dia apa yg kita rasa? Cba bygkan

    ReplyDelete
  24. Astarfirullalazim, jgn buka aib org sbb sekali kita buka, nt Allah buka aib kita dhadapan beribu² org, nk buat cm mana? Tu yg Allah bg dia, semua manusia x sempurna... Kita patut contohi KJ terima seadanya bkn mngeluh, bersyukur Allah x bg kita ketiak mcm tu, kalau kita dtempat dia apa yg kita rasa? Cba bygkan

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan