Monday, July 19, 2010

Perjumpaan rahsia KJ, Anwar dan Kali Ular di Singapura terbongkar

alangkah eloknya kalau si KJ ni letak jawatan dan berambus dari Umno... lebih cantekkk tagi kalau dia masuk PKR... senang kita dah tahu dua Melayu alat paling besar iaitu KJ dan Anwar duduk setempat, senang nak uruskan.

kalau dia dah sedar yang orang dalam Umno semua benci dia maka selamatlah Umno, kalau dia sedar bahawa mereka yang masih terus membodeknya hanya mahukan duit maka selamatlah Umno

selalunya kalau orang dah sedar dia dibenci, tak payah halau dia dah berambus tapi si alat yahudi dan barat bernama KJ ni memang tak akan blah sebab kerja dia masih belum selesai, dia akan duduk di dalam Umno sehingga pemilihan dan terus menjahanamkan parti dari dalam

KJ tak ada walau satu zarah pun semanagat memartabatkan Melayu, dia hanya mahukan demokrasi dan kapitalisma ala Yahudi dan Barat....

sifar sekunder si KJ ni ialah sebagai Melayu liberal... walaupun abang abang Unspinners kata dia ni Melayu liberal, pada aku KJ ni sebenarnya Melayu Alat...

menurut sumber yang aku dengar, DS Najib sudah dapat tahu tentang pertemuan rahsia antara Anwar, KJ dan Kali Ular di Singapura... perjumpaan ini dikatakan telah membincangkan final push yang mereka perlu laporkan kepada ketua masing masing di Barat.

aku jugak terbaca cerita yang sama di Parpukari dan juga Apanama...

aku tak tahulah siapa sumber Parpukari dan Apanama tapi nampaknya cerita ni bukan datang dari satu tempat jadi is lebih meyakinkan aku...

tiga orang manusia ni ingat dia pandai tapi sebenarnya mereka lah yang telah tertipu.. mereka tidak sedar akan agenda besar Barat untuk menjahanamkan Melayu dan Islam

seperti lah Syaitan telah memperdaya manusia yang dia tidak wujud, Barat telah memperdayakan Islam dengan dakyah kononnya mereka tidak pedulikan ugama,
sebenarnya barat , terutama nya Yahudi terus menerus mahu menjadikan ugama mereka sebagai kuasa utama dunia

inilah peperangan antara tamadun yang diperkatakan, ianya bukan saja berlaku di Iran, Iraq dan Saudi tetapi di nusantara yang penuh rahsia ini

thsi is a clash of civilisation... and don't anyone forget it

1 comment:

  1. Maaf tuanpunya blog sebab lari tajuk,
    Saya masih lagi dengan penutupan IKYS tumpang letak dalam topik terbaru tuan.

    Kepada yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang IKYS sila ke blog saya di http://tendangterajang.blogspot.com/2010/07/ikys-rugi-atau-nak-cari-untung-pintas.html
    Luahan hati bapa saudara kepada salah seorang pelajar IKYS

    aku yang bingai

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan