Sunday, December 12, 2010

WIKILEAKS: Gambarajah Perangkap seks dibocor oleh Wikileaks

Sumber- Haprakah online

Inilah gambarajah pernagkap seks yang menjerat Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim...perangkap seks ini dikkatakan diletak oleh pakar jerat Barisan Nasional di sekitar Bukit Damansara.

Pemasang perangkap dikatakan telah mengkaji laluan Anwar dan memilih tempat dimana Anwar selalu kelihatan berjalan sambil bogel.

Pemasang perangkap Seks ini juga dikatakan uang terbaik di dunia kerana mereka terpaksa memilih ketika dimana zakar Datuk Seri Anwar Ibrahim kerap tegang kerana jika Anwar masuk perangkap ketika zakar tidak tegang, maka rancangan mereka akan gagal.



Kulit Pisang digunakan sebagai mekanisma pemicu ataupun trigger mechanism. Selain menyebabkan Anwar terjatuh, kulit Pisang juga digunakan sebagai suis otomatik untuk membuka pintu perangkap.

Jelas kelihatan dalam gambarajah ini terdapat seorang anak muda yang siap menunggu dalam posisi menonggeng dan lubang dubur diletakkan di posisi tepat dimana zakar Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dijangka akan jatuh dalam keadaan tegang dan hampir kilimaks.

Kiraan menggunakan beberapa komputer berkuasa tinggi yang debilei oleh BN khas untuk tujuan ini dikatakan telah berjaya menentukan masa dan ketika yang tepat dimana tiga elemen penting perlu berlaku berhampiran lokasi pengangkap mereka

1. Anwar perlu berada berhampiran pernagkap mereka
2. Anwar mesti berjalan dalam keadaan bogel
3. Zakar Anwar mesti tegang dan dalam keadaan hampir klimaks supaya air mani boleh terus terpancut ke dalam dubur apabila beliau terjatuh dan zakarnya termasuk ke dalam dubur

Menurut siasatan kami, pakar perangkap BN ini adalah seorang yang bergelar Wak Ki dan beliau tinggal di Batang Berjuntai Selangor,

"Saya memang dah lama buat kerja pasang perangkap seks ni," kata Wak Ki

"Kerja ni memang susah beb, bermacam macam perkiraan nak kena buat," katanya ketika ditemuramah oleh wakil kami.

"Saya dibayar RM28 billion oleh Datuk Seri Najib Tun Razak, disamping itu saya juga diberi PUlau Langkawi sebagai hadiah atau bonus kerana berjaya, sekarang tengah tunggu tukar nama geran di pejabat tanah, dah siap nanti saya tunjukkan," katanya lagi.

"Minggu depan datuk najib nak bawak saya ikut dia buat lawatan rasmi ke bulan, saya betul betul teruja...tak sangka dapat melawat bulan, orang kata cantik," tambah Wak Ki lagi.

Bila ditanya samada dia bercadang untuk meneruskan kerjaya sebagai pemasang perangkap seks politik, Wak Ki berkata yang kini dia memang sedang memerhati beberapa ahli politik dan perniagaan besar lain.

"Kejayaan saya memerangkap Anwar menyebabkan ramai orang dari negara luar kenal saya, minggu lepas KGB talipon suruh hantar proposal macamna nak pernagkan Barack Obama. Tahun lepas CIA mintak saya pernagkap pengasas wikileaks, Julian Assange...itu yang keluar cerita dia kacau perempuan tu," dedah Wak Ki kepada Haprakah.

42 comments:

  1. kah..kah..kah...kah...kah...kah...kah...kah....
    sakit perut aku dibuat nya...kah....kah...kah..hehehehehehehehehehhe..
    auuuuuuuuuu...buuuuuuuus.....aaghhhhhhh...best gila....

    ReplyDelete
  2. Tak habis-habis juak-juak AME-No ni meroyan dan menipu.

    Pikir-pikirlah sikit, manalah logic Anwar tergelincir dengan kulit pisang.

    Kalau tegelincir dengan KY jelli atau plastik sampul karipap daging barulah orang boleh percaya sikit.

    ReplyDelete
  3. SEBAR KAN....LAWAK BETUL///

    ReplyDelete
  4. Anon 9:58pm.. abih tu wikileaks menipu lerr bg tau yg Anwar mmg terlibat dgn seks songsang tu? Itulerr dia Pemimpin Anugerah Tuhan yang di sembah oleh juak2 PKR..

    ReplyDelete
  5. lawak betul le korang ni..kahkahkah......nasib ko le al-juburt......itu le tak de keje lain..meliwat jerr kau....

    ReplyDelete
  6. memang lawak.. hahahahaha.. siap ada gambar rajah lagi.. pandai betul wak ki leaks buat perkiraan eyh?

    ReplyDelete
  7. sial la org lawak gila............

    ReplyDelete
  8. hahahahaha.......lucu la kamu ni.....

    ReplyDelete
  9. Ha ha obviously this is to ridicule anwar conspiracy theory n obvioous too some people dont get the joke ha ha damn funny. No use denying anwarr is gay.the conspiracy excuses n diversion is getting a bit tiresome already

    ReplyDelete
  10. KAU TENGOK LAH GAMBAR AL JUBURI.. TAK TAK ADA NUR LANSUNG....KAMU FIKIRKAN LA SENDIRI.. RAMAI YG PERASAN.....ANUGERAH TUAHN ATAU DI "LAKNATI TUHAN"....

    ReplyDelete
  11. hahaha... lawak siut... Anwar baca mesti bengang giler ni. hahaha

    ReplyDelete
  12. Kalau tak tegang letak viagra1

    ReplyDelete
  13. sedap ke meliwat ini?. tak der keluar tahi ke pada batangnya?

    ReplyDelete
  14. Ingat Kita ada Tuhan yang Maha Melihat, Maha Mengentahui, Jangan Persendakan dan mengaibkan orang, Nanti kita pula di Aibkan pula, Percayalah...

    ReplyDelete
  15. Owner blog ni sedang menjana dosa secara sistematik...mungkin cina kot owner blog ni..takpun paria

    ReplyDelete
  16. hahahahah..aku gelang guling2 ..two thumbs up !! keep it up !

    ReplyDelete
  17. pukimak anjing sial la...kelakar giler

    ReplyDelete
  18. ooo... mcm ni rupernyer perangkap BN.... susah jgk nak buat ni .... hahahahaha....

    ReplyDelete
  19. BEGINIlah penulisan oleh MENTALITI dan INTELEK RENDAH Melayu2 BODOH yang kita boleh jumpa dalam UMNO hari ini.

    Melayu TAK PAKAI AKAL dan KURANG BERPENDIDIKAN, BODOH SOMBONG dan BANGGA dengan TAHAP kebodohan mereka...patutlah Bangsa Melayu tak boleh maju di bawah UMNO...sebab banyak sangat MELAYU yang BANGANG2 di dalam partinya TERMASUK pemimpinnya yang BODOH2 juga!

    ReplyDelete
  20. bro anon December 12, 2010 6:41 PM,

    orang melayu lama dah berakal, tahu membezakan mana satu SINDIRAN lawak jenaka mana satu permata.

    Yang masih buta hati, fikirannya hanyalah pengikut "YB yang tidak mahu angkat sumpah kes liwat"<-- betulkan??

    ReplyDelete
  21. Ini la dia Melayu zaman sekarang...semua bodoh mcm babi...saya nak salahkan Melayu zaman sekarang pon ada susah skit..jadi saya rasa semua ini salah Islam/Allah yang bodoh and gampang itu, kerana melahirkan umat Islam yg paria dan haram ini. Cepatkanlah kiamat untuk umat Islam yg mcm kimak nih...kasi cuci skit dunia nih.

    Biarlah hilang semua org2 pantat Islam nih dari dunih nih. Buat rosak environment jer.

    ReplyDelete
  22. wikikikikikikikikikikiki

    bila depa marah kita tau lah apa maksudnya

    wikikikikikikikikikikiki

    ReplyDelete
  23. KAH KAH KAH....

    GILA CANTIK PUNYER ILUSTRASI.
    ANWAR BANGGA OOOIIIII

    ReplyDelete
  24. sudah2 la tuh....org bukn islam dok kutuk islam...dok hina islam..hina Allah...hampa x asa apa ka??...ya Allah...selamatkan malysia

    ReplyDelete
  25. Sensitif kena sindirDecember 13, 2010 at 3:16 PM

    Nie bukan tuduh Anwar...nie sindiran kepada puak2 taksub PKR kononnya pemimpin kesayangan mereka asyik kena fitnah dan perangkap...kononnye die inesen tahap gaban...tapi cuba la pikir ingat org lain sibuk sgt ke pasal nak kenakan si Anwar tuh? Ptuih!

    ReplyDelete
  26. Anonymous said...

    sedap ke meliwat ini?. tak der keluar tahi ke pada batangnya?
    December 12, 2010 8:33 AM

    Tahi yang kat batang tu di jadikan penis butter dan disapukan ke roti, ingat penis butter bukan peanut butter tau.

    Lawak illustrasi perangkap tu hahahahahahahaha ha rasa muka pencacai "Anugerah Iblis dan dajjal" jilat lagi setor kunyit.

    ReplyDelete
  27. camni rupanya intelek UMNgOk... camne korang nak menang PRU13??? siap sedia la nak kalah yer..

    ReplyDelete
  28. Org anwar ni kalau kat akhirat nanti malaikat kate anwar liwat pun agaknye die kate malaikat berkonspirasi nak jatuhkan anwar. Hehehe...

    ReplyDelete
  29. kurang ajar nye kafir, ko hina Allah & Muhammad..
    klo aku dapat ko mmg aku cincang hidop2!! kalau dah kafir tu mmg dah pasti tempat kat neraka,.

    ReplyDelete
  30. hehehe..mmg lawak giler bro... mmg nk kne simpan illustrasi tu... tp... aku ada perasan 1 komentor...yg menghina Allah, Rasul n Islam... cube perati btul2 smua comments di atas...berhati2 la kita smua wahai umat Islam Melayu yg ada kt sini... 1 comment yg btul2 kita kena perhatikan...

    ReplyDelete
  31. Sebagai seorg Islam Melayu, tlg perhatikan btul2 comment on "December 12, 2010 9:15 PM".... btul2 penghinaan amat dahsyat... tp kita try utk handle dgn cara hikmah..sekiranya x boleh dibuat secara hikmah... kita tau apa "cara alternatif" yg boleh diambil... Insyaallah...

    ReplyDelete
  32. December 12 2010 915 Pm. Aku beri amaran laknat kat kau. Kalau kau tak suka Melayu tak apa..tapi jangan Hina ALLAH. Semuga kau di beri hidayah dan menjadi muslim sejati. amin. Cakap tu berpada-pada jgn sampai hina Tuhan. tak kiralah tuhan tu sapa punya.

    ReplyDelete
  33. Ini bukan tuduhan ... Inilah namanya lawak satira... Bodoh betullah juak2 PR ni...

    ReplyDelete
  34. puak2 umno dan BN bfikiran songsang...

    ReplyDelete
  35. aku x nak jadi jahiliah..,aku sokong pas sebab boleh masuk syurga...hehehe

    ReplyDelete
  36. February 23, 2011 9:59 PM
    betol ke masuk syurga? kalau macam tu,aku pon nak sokong pas lah.buta2 boleh masuk syurga

    ReplyDelete
  37. terang2 bagi orang yang kata sokong pas masuk syurga itu adalah sesat.. wei.. Allah ajar kita 5 rukun islam dan 6 rukun iman je.. kalau sokong pas tak de dalam rukun tu, jgn nak memandai-mandai.. confirm mu tengah pengsan.. kena kejutkan..loya tekak aku..p/s: tolong tunjukkan ayat al-quran dan dalil naqli bahawa sokong pas tu masuk syurga!!?? semua nak tahu ni.. untung2 si kafir laknatullah pun tak sokong DAP lagi tapi sokong PAS..

    ReplyDelete
  38. Mcm bodoh.tapi bangang rupanya

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan