Tuesday, March 30, 2010

Inilah bakal taktik PAS di Ulu Selangor

Aku sebenarnya sedih tiap kali tengok video ni tapi inilah kenyataan

Orang Pas ni memang perangai tak bertamadun, dia herdik perempuan dan orang tua kerana tak reti erti hormat ...

tak percaya di Hulu Selangor nanti tengoklah macamana perangai orang PAS... anak anak perempuan, isteri isteri kita dan mak bapak kita suruhlah duduk di rumah, takut terserempak dengan orang PS dan Pakatan

depa ni memang nak buat kacau dan tunjuk kurang ajar

3 comments:

  1. aku bangga sokong UMNO..........

    ReplyDelete
  2. hamPAS ni da jd mcm 1 ugama lain, nak kata islam x lak mcm islam tingkah laku & tutur kata mrk baik dr pemimpin hgga lah kpd pencacai. ia nya spt kewujudan ugama @ kpercayaan baru spt ugama hindu, buddha, kristian, islam & lain ugama lg dlm dunia ni. penyokongnya TIDAK blh di gelar pengikut lg, selayaknya mrk ini digelar pengganut ugama hamPAS. Ini 1 revolusi kepercayaan baru yg yg lahir dr menyelewengan ugama islam & ianya blh diistiharkn sbgi sesat @ lbh tepat lg KUFUR. Mmg dipercayaai ada sgelintir dr pengganut2 ini yg masih lg terpingga2 dgn revolusi ini, ini krn mrk yg terpingga2 ini kekal dgn kepercayaan islam mrk. Dinasihatkn mrk yg terpingga ini keluar sj dr ugama hamPAS yg sesat lg karut jika percaya diri anda ISLAM.

    ReplyDelete
  3. Memang betul apa yang dikata..nak tambah sedikit apa yang bakal terjadi dihulu selangor nanti:

    1. Surau dikawasan tersebut akan dijadikan tempat persinggahan penyokong mereka untuk tidur..mandi seolah olah tempat tu kepunyaan mereka.

    2. Akan timbul samseng jalanan daripada pantai timur mengganggu petugas dan mengancam penduduk disini.

    3. Isu hudud akan dilagukan oleh penceramah pas disebabkan majoriti pengundi disini bangsa melayu dan berugama islam.

    4. Masa ni lah siGagap tu akan turun padang untuk menjengok rakyatnya..diwaktu ni dia ada masa untuk bersama penduduk tetapi dilain masa ..takde masa laa

    Dinasihat penduduk dikawasan hulu selangor jangan diberi muka dengan manusia yang bertopengkan islam untuk kepentingan peribadi mereka.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan