Friday, March 26, 2010

Zul ditawar wang oleh RPK/Kalimullah?

Bila ditanya oleh wartawan tentang kesah yang didedahkan oleh MP klim YB Zul Nordin, Anwar melenting.

Heran jugak aku kenapa si Nuar mengamuk.

Walhal wartawan tu tanya samada dia akan menyangkal dakwaan Zul Nordin atau samada dia tahu siapa pihak ketiga yag menawarkan wang pada YB dari Kulim untuk mengaitkan PM DS Najib dan DS Rosmah dengan kes Altantuya.

Ape ape pun aku lapang dada dengar yang Polis akan menyiasat dakwaan Zul Nordin ni...

ini satu tuduhan serius, kalau dia bohong memang si Zul ni tak layak jadi ahli parlimen, takkan wakil rakyat berbohong terang terang.

Kalau bukan Nuar yang tawarkan siapa? yang pastinya kes ni dimainkan oleh general blogger Pakatan iaitu Raja Petra Kamarudin.

mungkin kah RPK sendiri yang membat tawaran kepada PI Bala dan juga Zul Nordin... ye lah bukan dia pakai duit dia sendiri tapi sebagai budak suruhan dia lah yang kena ke depan membuat tawaran ye tak

after all dia spin master so cerita si PI bala mestilah dia yang tolong karang dengan bantuan dari orang yang memang ada maklumat...

siapa boss si RPK ni? Nuar memang lah beradai di tangga teratas sebagai suspek tapi sejak dua menjak ni nama si Riong Kali pulak dah naik....

ada orang kata is Riong Kali yang aturkan kesah Khairy Chronicles diterbitkan di Malaysia Today milik RPK...

ye lah, di permukaan memang namak macam KJ tu jahat dalam cerit Khairy Chronicles tapi kalau baca kali kedua kita nampak satu taktik yang agak halus - siri cerita ini telah berjaya melahirkan satu mitos bahawa KJ amat berkuasa di Putrajaya dan dialah PM sebenar yang mentadbir dari Tingkat Empat.

Di samping itu Khairy Chronicles juga membrukkan mantan PM, Tun Mahathir. ini bertepatan dengan teori yang mengatakan KJ memang berdendam dengan Tun Mahathir.

Serampang dua mata ini berjaya membuatkan pemimpin Umno takut pada KJ disamping menjemput celaan dari rakyat jelata terhadap Umno...

Mungkinkah Kali yang menaja RPK selama ini? atau adakan dia menaja RPK untuk special project aje?

Adakan altantuya salah satu special project Kali-RPK??

kalau tak kenapa RPK lepak rumah Kali di London??

jadi adakah RPK yang menawarkan wang kepada Zul Nordin atau adakah Kali sendiri yang membuat tawaran tersebut

atau

mingkinkah ada kuasa yang lebih tinggi dari Kali yang membuat tawaran tersebut???

4 comments:

  1. Alahai, bro tak yah le kita peningkan kepala memikirkan siapa yang menawarkan wang tu kali ke campur ke tolak ke yang penting siasatan yang akan dilakukan oleh Polis itu adalah telus dan cepat jangan sampai macam-macam laporan polis yang dibuat tapi hasilnya satu pun tak nampak.

    polis pun dan pening kepala sebab berdozen-dozen laporan polis yang tak dapat nak disetalkan.

    ReplyDelete
  2. Mana si nuar brahi tu tak melenting..ari2 sekarang ni dia asyik kena londeh jee..merah padam muka..asyik dok cari lubang nak nyorok je..

    Kalau benar dia tak lakukan seperti apa yang didedahkan oleh bekas rakan nya..dah tentu dia menyaman mereka ni kan nuar ni pakar dalam saman menyaman..tetapi setakat ini bukannya nak saman nak usik bekas rakannya pun dia takut asyik dok suru pacacai nya sahaja yang bersuara..so fikir lah sendiri kebenarannya....

    NUAR OOIII LU DAH MASUK LUBANG YANG KOREK SENDIRI..

    ReplyDelete
  3. Salam bro,

    Kenapa nak saman RPK bila RPK diupah menjadi konco beruk itam memburukkan PM dan first lady dalam kes Altantuya.

    riwayat beruk

    ReplyDelete
  4. Salam Bro,Masa Anuar sudah sampai kebelakangan ni segala perbuatan nya yg hina sudah di penhujungnya Allah telah tayangkan balik VCD perbuatan nya kepada umum Allah telah turunkan bala kepada Anuar dimuka bumi ini selagi dia tidak bertaubat akan datang lagi bala bala yg lebeh berat.Masaallah sungguh hebat pembalasan mu.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan