Saturday, December 25, 2010

Wikileaks: Rahsia Kekayaan Azmin mula terbongkar

Yang membongkar rahsia kekayaan Azmin kali ini bukan Ezam, bukan Hamdan taha atau sesiapa yang dah melompat keluar dari PKR, tapi adik Azmin Sendiri..Ummi Hafilda Ali.

Jadi kali ni kita panggil UmiLeaks lah kot.

Terus baca dan tengoklah video kat bawah ni sendiri



Kekayaan Azmin ni sebenarnya bukti yang amalan kromisma dan nepotisma sebenarnya subur menjalar ketika Anwar memegang tampuk kedua kuasa, sebagai Menteri Kewangan ramai kawan kawan dikayakan dan ramai anak sedara Anwar menjadi jutawan.



Kekayaan Azmin dari pembelian dan penjualan saham yang dianugerah kepada beliau melalui pink form  sudah cukup untuk menunjukkan betapa korup Anwar Ibrahim sebagai Menteri Kewangan.

Aku tahu ramai yang menuduh Anwar main back nine dengan Shamsidar dan kadang kadang front half...ini semua orang kata berlaku dengan pengetahuan suaminya Azmin Ali.

sampai kes DNA anaknya pun belum selesai lagi.

Penyokong PKR kata kes dah selesai tapi sebenarnya kita tahu yang pihak polis tak pernah mendapat peluang untuk mengesahkan yang sampel yang diberi kepada meraka adalah darah yang memang diambil dari anak yang dimaksudkan...

tapi takpe,  kalau betul betul kes dah settle, Azmin boleh kasi sample darah anak yang dimaksudkan kepada polis di balai polis atau di hospital di bawah pengawasan polis supaya kontroversi ni boleh lenyap

Susah jugak becakap tanpa fakta ni..

tapi takpe, buat masa ni kita fikir fikir kan lah kenapa Anwar sayang sangat pada Azmin?

Otak politik Azmin ni memang geliga tulen 100% ke?

Azmin boleh menjanjikan kemenangan kepada Anwar pada PRU13 ke?

entahlah, apa pun kekayaan Azmin, hingga boleh membeli Ferrari menjadi tanda tanya kepada semua sebab, pegawai khas kepada menteri gajinya habis kuat pun RM8,000 sebulan..takkan mampu miliki saham berjuta dan beli kereta berjuta lepas lebih 10 tahun tak kerja?

3 comments:

  1. Back nine.....front nine,

    bukan front half...hehehehe...si anu tu ada handicap ke?

    ReplyDelete
  2. Pendedahan demi pendedahan telah terbongkar sekarang. Allah maha mengetahui. Rakyat tak bodoh lagi, tapi hanya segelintir sahaja yang masih taksub dengan pemimpin dan mati akal dan tak boleh berfikir lagi

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan,
    Mohon link ke blog tuan.
    Teruskan perjuangan.
    TQ

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan