Monday, January 3, 2011

Khalid Ibrahim panggil sidang khas DUN untuk malukan Tuanku Sultan Selangor



Dengar cerita lepas Khalid jumpa Tuanku Sultan dia angin satu badan....

tak tau apa yang dikatakan tapi yang pstinya dia memang tak nak Kushrin jadi SUK Negeri Selangor walaupun Tuanku Sultan dah perkenan.

Khalid kata dia akan panggil sidang khas untuk ubah undang undang tubuh negeri Selangor...mana boleh buat beb...silap silap kena undi tak percaya si Gagap ni...

Tapi aku rasa memang dia nak terjadi undi tak percaya ni...sebab nanti bileh dia main cerita bohong besar yang DAP mainkan di Perak...

Akal dia yang plaing jelas ialah dia kan gunakan dewan untuk memalukan Tuanku dengan maksimum, sudah tentu memacam akan dikatakan dalam dewan sebagai justifikasi untuk meminda undang undang tubuh...

Tapi sebab dia takde 2/3 majoriti, pindaan undang undang tubuh tak boleh dilakukan jadi tinggalah sidang khas ini sebagai slauran memalukan Tuanku dengan maksimum

Aku ingat kali ini elok dibiarkan aje dia terjerut dengan tali sendiri

Biar rakyat tengok jenis manusia apa yang sanggup panggil sidang khas semata mata untuk memalukan tuanku

2 comments:

  1. Nak buat sidang DUN tergempar ke atau khas ke tak perlu dapatkan perkenan Sultan dulu ke?

    MB Selangor ni dah kena checkmate! Dia nak pusing kemana pun kena berdepan dengan Sultan jugak...... Ha Ha

    ReplyDelete
  2. Salam tuan,
    mohon dilinkkan blog Pahang-ku ~ http://pahang-ku.blogspot.com

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan