Thursday, September 19, 2013

RM 150 Je....




Kadar bayaran saman AES telah diturunkan sebanyalk RM 150 selepas PDRM mengambil alih AES.. Haa..sesiapa lepas ni yang kena saman, harga dah turun... Liat lagi nak bayar tak tau la...



Baca laporan Berita Harian..


PUTRAJAYA: Kadar baru minimum kompaun system penguatkuasaan automatic (AES) ditetapkan RM150 selaras dengan kadar yang ditetapkan polis DIraja Malaysia (PDRM) berkuat kuasa serta-merta, kata Datuk Seri Hishamuddin Hussein.


PETALING JAYA – Sepasang suami isteri yang tertekan dengan masalah kewangan bertindak di luar jangkaan apabila membuat tiga percubaan membunuh diri yang akhirnya membawa kepada kematian menyayat hati ke atas anak perempuan mereka di Blok D, Sri Manja Square di sini semalam.

Mayat Mabel Hiew Mun, 5, yang disyaki telah mati tujuh hari lalu ditemui dalam keadaan mula mereput dan berbau busuk pada pukul 9 pagi oleh seorang ibu rakan sekolah tadika mangsa.

Mangsa merupakan pelajar Tadika Jin Ying yang terletak kira-kira tiga kilometer dari rumahnya.

Ibu rakan sekolahnya bertindak demikian selepas merasa pelik apabila mendapati mangsa tidak hadir sejak lima hari lalu manakala ibu kanak-kanak itu pula gagal dihubungi.

Wanita itu berada di rumah ketika mayat mangsa ditemui.

Mangsa dikatakan mati selepas lemas akibat terhidu asap arang yang dibakar pasangan tersebut di dalam bilik tidur utama.





No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan