Wednesday, September 4, 2013

Terima Kasih...Ini Yang Kita Mahu...




Terima kasih PDRM.. Sentiasa bersedia berkhidmat untuk negara... Kejayaan mereka menerusi Ops Cantas ni juga rasanya disebabakan oleh ketegasan & kewibawaan kepimpinan Zahid Hamidi juga... Yang pastinya seluruh rakyat Malaysia berterima kasih kerana tindakan yang sepatutnya telah diambil...rakyat Malaysia yang nak Malaysia ni amanlah... Yang nak menghancurkan keamanan Malaysia tu patut dicantas sekali.....

Laporan Bernama...


Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengucapkan penghargaan kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) atas usaha berterusan mereka mencegah jenayah. 
"Terima kasih dan tahniah @PDRMsia atas usaha berterusan dalam mencegah jenayah. Kerjasama semua pihak amat dihargai," kata Perdana Menteri melalui twit terbarunya di akaun twitter @NajibRazak. 
Beliau turut memuatkan siaran akhbar yang menunjukkan statistik kes jenayah kekerasan seluruh negara telah menurun sebanyak 21.6 peratus sejak Ops Cantas Khas dilaksanakan PDRM 17 Ogos lepas. 
Laporan akhbar itu turut menunjukkan statistik jenayah keseluruhan telah menurun sebanyak 14.7 peratus. 
Dalam perkembangan lain, Najib melalui twitnya turut mengajak orang ramai memberi sokongan kepada Karnival Usahawan Desa (KUD) 2013 yang akan diadakan pada 25 sehingga 29 September ini. 
Beliau berkata sokongan itu antara lain boleh diberikan dengan melawat dan berkongsi akaun Facebook selain laman web karnival berkenaan iaitu http://www.kud.my
Karnival berkenaan yang diadakan sejak 2006 dengan objektif antara lain bagi membuka ruang pasaran lebih luas kepada usahawan tempatan, akan diadakan di Laman 1Malaysia, Presint 2, Putrajaya kali ini. 
Kira-kira 600 pempamer atau usahawan akan menyertai karnival berkenaan dengan jangkaan pengunjung kira-kira sejuta orang. - Bernama

No comments:

Post a Comment

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan