Sunday, September 27, 2009

Bagan Pinang: Kelibat Isa Samad digeruni PAS


cakaran harimau yang buat PAS susah hati

Belum lagi diumumkan nama calon BN untuk pilihanraya kecil Bagan Pinang, PAS dah mula kecut telur apabila ada ura ura untuk meletakkan Tan Sri Isa Samad sebagai calon.

Salehuddin Ayub minta UMNO dan BN calonkan calon yang bersih dari tuduhan politik wang. Eh! Sallehudin ni sejak bila jadi penasihat BN dan UMNO pulak yang sibuk sibuk nak rekomen calon untuk UMNO dan BN?

Semua tu alasan PAS untuk UMNO supaya tidak mencalonkan Tan Sri Isa Samad yang sememangnya cukup popular di kalangan pengundi Bagan Pinang. Andaikata Tan Sri Isa Samad dicalonkan PAS akan telanjang bulat kena mandi di Bagan Pinang.

Kalau benar sekalipun tuduhan politik wang apa bezanya dengan peliwat dan pengkhianat negara yang nak dinobatkan dan gila untuk jadi Perdana Menteri tu?? Bekas banduan pulak yang nak di julang oleh puak puak PAS ni..Inilah kegilaan tahap meroyan..

p/s: Untuk BN, kalau tak calonkan Isa Samad anakmelayu nak cadangkan untuk calonkan Rohaizat atau Wan Farid..Fuhh...jangan degil tak reti bahasa..!!!


4 comments:

  1. letak pak lah dan zhid hamidi sebagai ketua jentera.

    letak wali pun kalah.

    ReplyDelete
  2. Kalau letak Nik Ajis kat Bagan Pinang boleh menang ke?

    ReplyDelete
  3. Nuar datang buat open house Raya tak sampai 500 orang datang, lu congak sendiri lah macamana support untuk PAS kat sini

    tapi jangan ambik mudah kita tumbuk sampai mati lepas tu cincang sampai lumat, baru kasi makan sama Ikan di laut PD

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan