Wednesday, September 2, 2009

NIZAR KECUT TELUR: Mesyuarat tak menjadi

Setelah si Sivakumar menggunakan letterhead Speaker dengan tanpa hak, mereka cuba nak masuk ke bangunan SUK untuk melangsungkan mesyuarat haram mereka

Maka beraraklah mereka dengan penyokong yang tak samapi 200 orang dan kononnya mewakili semua orang Perak...

Tapi tengah tengak mereka terpekik terlolong memaki polis, tiba tiba terdengar laungan Daulat Tuanku... maka terkedu lah si Menteri Besar remote control DAP, Nizar bintang tiga

agaknya baru dia tersedar bahawa ramai orang Perak yang akan bangkit mempertahan kan Sultan dan kerajaan yang dilantik Tuanku...

selama ini mereka memijak kesultanan melayu Perak semata mata kegilaan kuasa, sekarang mereka sedar bahawa mereke bukanlah pendokong mutlak suara rakyat...

mereka perlu sedar Umno ialah pemilik kerusi paling banyak di negeri Perak

15 comments:

  1. Bukankah kumpulan ini yang telah meminta perintah dan hukuman Mahkamah..apa dia keputusan mahkamah??..jadi nampak benar mereka ni tak menghormati institusi Mahkamah dan perundangan..Menghormati institusi Raja sudahlah tu..mereka lansung tak menghurmati..

    ReplyDelete
  2. melayu bersatu??? asobiah punye blog...

    teringat sirah-sirah nabi.. puak quraish mempertahankan bangsanya dan menentang Rasulullah..

    ReplyDelete
  3. kersudi BN lebih di perak??? yang lompat tu bukan ke wakil kepada parti jer... rakyat mengundi atas nama parti... walaupun katak tu melompat tapi kawasan tu tetap milik parti yang dipilih rakyat,, tak gitu?

    Sebab tu BN kalah 8 -1 PRK,, sebab rata2 rakyat mahu parti yang bertapak bukan individu... sorryyy...

    ReplyDelete
  4. UMNO PENGKIANAT NO 1.

    ReplyDelete
  5. Hari tu masa makhamah putuskan nizar MB Perak, PAS kata sistem kehakiman adil. The next day bila mahkamah putuskan zambry MB Perak, PAS kata sistem kehakiman telah tercemar. Kesimpulan, kalau perkara tu untungkan PAS, betullah. Tapi kalau PAS rugi, tak betullah. Apa punya parti Islam. Takde prinsip!

    ReplyDelete
  6. PAS...PELIK TAPI BENAR

    1) Bila ADUN BN lompat parti ke PR, halal. Bila ADUN PR lompat parti ke BN, haram (di Perak).
    2) Bila Mufti Perak sokong PAS, dia ulama terbilang. Bila Mufti Perak tegur PAS, habis dimaki hamun.
    3) Bila menang pilihanraya, puji SPR. Bila kalah, maki hamun SPR.
    4) Bila ADUN BN buat immoral act, kutuk habis-habisan. Bila ADUN PR buat immoral act, disuruh berehat saja (elizabeth wong).
    5) Masa perintah Perak, cakap Raja Perak paling adil. Tapi bila dah hilang kuasa, tuduh Raja Perak macam-macam.
    6) Sebelum berkuasa, beria2 nak laksana hudud. Lepas dapat kuasa, cakap hudud tak wajib.
    7) Bila UMNO kata hudud sukar dilaksana, caci-maki-kafirkan habis-habisan. Bila DAP kata langkah mayat saya dahulu, PAS kata baiklah "Kami Dengar dan Taat".
    8) Bila orang luar hina nabi, berarak satu KL (bagusla...), bila Raja Petra Kamarudin (RPK) hina nabi, senyap membisu (mgkn orang PAS lebih sayangkan RPK dari nabi).
    10) Bila kerajaan naikkan harga minyak, marah menggila (bagusla...), bila kerajaan turunkan harga minyak, cakap itu hanya muslihat politik nak raih undi.
    11) Bila Pak Lah kata nak teruskan jambatan bengkok, kutuk Pak Lah sbb jadi puppet Mahathir. Bila Pak Lah batalkan, pun kutuk Pak Lah sbb tak dengar cakap Mahathir.
    12) Masa Pak Lah PM, desak Pak Lah undur. Bila Pak Lah nak undur ganti Najib, Hadi kata Pak Lah tak payah undur pulak.
    12) Bila PR buat demonstrasi, itu demokrasi. Bila BN buat demonstrasi, gesa polis ambil tindakan.
    13) Bila menang pilihanraya, itu namanya demokrasi. Bila kalah, itu sbb ada pengundi hantu.
    14) Bila kelantan mundur, salahkan kerajaan pusat. Bila negara maju, itu hasil sumbangan Anwar ke luar negara cari pelaburan tak langsung.
    15) Bila bersendirian bertakbir, skg bila berdua dengan DAP ber takebeer! (di selangor boleh jual arak di kawasan majoriti umat Islam)
    16) Bila kes liwat Anwar Ibrahim, suruh bawa 4 saksi. Bila kes Najib-Altantuya, tak payah 4 saksi, boleh dituduh, dimaki semahu-mahunya.
    17) Bila mulakan ceramah, baca bismillah puji nabi (bagusla...). Masa tengah ceramah, habis semua yang berbeza pandangan di maki hamun. Agak2 kalau nabi masih hidup tengok PAS berceramah, apa nabi akan kata?
    18) Bila orang UMNO baca Al Quran dituduh hipokrit, bila orang DAP baca Al Quran (di DUN Perak) dipuji melangit.
    19) Bila UMNO (parti orang Islam) ajak berdamai kata pergi jahanam, bila DAP ajak bersatu kata setuju (biarpun terpaksa gadai prinsip).
    20) Bila Beng Hock dibunuh tuduh kerajaan zalim, bila kerajaan tubuh inkues pula kata kerajaan ada konspirasi.
    21) PAS hanya akan cakap bawa 4 saksi kalau yang dituduh itu anwar ibrahim, tapi kalau yang dituduh itu najib tun razak, tak perlu bawa saksi, fitnah dan maki hamun secukupnya.
    21) Kalau anwar bersumpah dengan nama Allah, benarlah Anwar, tapi kalau Saiful Bukhari bersumpah, dustalah kata-katanya dan boleh dimaki hamun secukup-cukupnya. Bahkan akuan bersumpah Raja Petra lebih dipercayai daripada sumpah laknat Saiful Bukhari.
    22) Kalau Anwar tak berani bersumpah, itu pun satu kebenaran tapi bayangkan kalau Saiful yang tak berani bersumpah, confirm dimaki habis-habisan.
    23) Bila UMNO tak laksana hudud disebabkan faktor ketidaksesuaian, PAS maki ramai-ramai. Tapi bila Azizan Razak kata hudud bukan keutamaan di Kedah, PAS kata itu ijtihad murni.

    ReplyDelete
  7. BINATANG...

    BN 28 kerusi, that is the single largest block in PErak... DAP , PAS dan PKR itu tiga parti yang berlainan

    kau tak tahu apa yang DAP dah lakukaan dan NIZAR BINATANG dah biarkan mereka lakukan dan bagaimana

    tapi tak apa, dari nama yang kau gunakan aku rasa memang kau ni pelajar yang sembab, masa di sekolah dulu kan..

    rajin rajin lah datang ke sini nanti kau akan belajar lebih dan sedar apa itu kesilapan

    ReplyDelete
  8. dungu...

    kau memang pun...

    nila kau sebut per5kataan Arab Assobiah dan kaitkan rasulullah, kau ingat kau baik dan padnai ugama jadi orang lain akan dengar cakap kau lah ye...
    tak beb

    sebenarnya kau bercakap kosong dari kolam ilmu yang cetek

    dimana yang dikatantan BArisan nasional itu assobiah. ia diwakkili oleh semua kaum, jika ketua kaum tersebut menindas kaumnya sendri maka kesilapan BN, jika ada ialah kerana terlalu mempercayai ketua kaum tersebut... BN sendiri memberi peluang seluas luasny kepad semua kaum

    ketua kaum india lah yang telah menipyu kaum mereka, begitu juga dengan kaum lain, jika ada

    ketua kaum china pula sedar yang mereka mahukan kebebasan dan oenguasaan ekonomi, lalu itulah yang diperjuangkan kerana kuasa ekonomi sudahpun di tangan mereka, mereka berkompromi bab kuasa dan bantuan kerajaan dan compensate dengan mengatur program persatuan cina yang aktif

    semuany diputarbelitkan oleh seorang manusia yang gilakan kuasa

    tak ape kebenaran tak boleh disekat, lambat laun akan keluar juga

    tak siapa menafikan rasuah itu masalah terbesar dalam BN tapi itu tak sama dengan assobiah

    ReplyDelete
  9. Umno pengkhianat bangsa melayu. Menggalakkan melayu minum arak sehinggakan ada slogan 'take beer', menggalakkan rasuah dan lain-lain lagi.

    Moga Umno akan hancur. Tanda dah nampak dah..... Mari kita sama-sama berdoa agar umno bn kalah dalam pilihanraya 13 nanti. Takbir!

    ReplyDelete
  10. husin kanching daratSeptember 3, 2009 at 10:38 PM

    Take Beer, slogan PAS yang paling berjaya

    cakp besar nak Hudud, tapi bila berkausa tak satu kilang Beer pun hangpa berani tutup

    pi balik kelantan lah toksah nak tipu orang selangor lagi wahai cybertrooper PAS

    ReplyDelete
  11. dah lama dah umeno dok bohong rakyat...sekarang lagi mau pecaya ka.....kalau slalu kena bohong bodoh namanya....aku tak mau jd bodoh.....

    ReplyDelete
  12. tunggu alternatif ambik negara...bru kita ckap bab hudud.....

    ReplyDelete
  13. cik husin...negara ada perlembagaan.....kaji skt....

    ReplyDelete
  14. kalu mahkamah dlm malaysia ni betui....dia x keluar la mcm2 keputusan.....masalah kalu mcm hakim cokelat hacks.....apa ke jadah....

    ReplyDelete
  15. Mula mula kata Nizar MB

    Tup-tup esok kata Zambry MB

    Malaysia sudah rosak di perintah BN.


    Yeye, tak lama lagi BN aku RUNTUHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!1111

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan