Thursday, September 3, 2009

NIZAR LAKNAT; Keshvinder ADUN ponen pembohong rakyat

wahai semua penyokong Pakatan Rakyat, inilah gaya Polis menangkap Adun parti Kristian DAP.

tapi kalau baca lakonan Nizar laknat bintang tiga dan sepupu komunis tegar Nga-Ngeh, kononnya si pondan ni masuk ICU akibat polis

ni elok berjalan aje, apahal pulak nak kena ICU???

sudahlah

hari tu gmacai si genegster selangor Ronnie Liu, jatuh bercalar lutut, berbalut satu kaki dah nampak macam babi patah kaki, terdengkut dengkut

5 comments:

  1. PR = Parti Rosak = sekumpulan orang gila = Binatang!!!

    ReplyDelete
  2. kaki nasi ganja ipohSeptember 3, 2009 at 11:14 PM

    ehek ehek, rambut dah ada sikti sikit blonde, kalau malam cari dia kat belakang mati ingat boleh jumpa kot

    aku rasa itulah sebabnya Anwar suka kat dia ni

    ReplyDelete
  3. Adun itu dimasukkan ke ICU selepas ditangkap dan dibawah penjagaan polis. Maksudnya gambar yang diambil itu semasa Adun ditangkap dan bukan selepas ditangkap. Banyak perkara yang tidak diingini boleh berlaku semasa didalam jagaan polis. PAHAM TAK BAHALOL !!!

    ReplyDelete
  4. Bila BN perintah negara sume pembangkang dipukul sesuka hati.

    Tengoklah nanti bila BN jadi pembangkang

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan