Wednesday, August 4, 2010

Bapak Latheefah Koya kata Anwar Babi

Ok sebenarnya dia kata Kalau Uni Anwar Ibarat Tempah Bilik di Neraka...


 
Bayangkan, bapak ketua penerangan PKR, Latheefah Koya sendiri yang mengatakan Anwar ni seorang yang zalim, ye lah kalau undi orang zalim orang yang mengundi tu pun akan dikira zalim, kalau zalim masuk neraka lah kot...

Latheefah ooi... awatlah hang ni ketegaq sangat, Pak hang dah kata dah Anwar ni suka main pungkoq dan zalim orangnya... awat hang tak mau dengaq kata Latheefah oi... awat Pak Hang tu bodoh macam tunggui kayu kah???

ni bukan aku yang kata ...rencana ni dipaparkan di dada akhbar Islam Harakah... hang tau kan Latheefah, Harakah ni tak pernah bohong dan hanya memaparkan berita yang benar saja..

para penulisnya maksum dan tidak pernah membuat silap, tapi awat hang tak mau percaya cakap depa...

Latheefah, eloklah hang berenti kerja dengan PKR, kesian kat Pak Hang... dia punya tulih dengan begitu bertenaga sekali samapi masukkan Anwar dalam neraka, tapi hang masih nak cium pungkoq Anwr... pasai apa Latheefah???

hang tak sayang kat pak hang ka??

isy...eloklah hang pi cium tangan pak hang, bertaubat lah Latheefah oi...

9 comments:

  1. kes tembak ADUN Permatang..

    plot kejadian telah dirancang awal memandangkan ARWAH bekerja keras untuk 'membocorkan maklumat panas' isu pasir & SELCAT..
    mastermind dari kalangan PKapiR & samseng datang dari puak CELAKA DAPigs!!!

    ReplyDelete
  2. konpius lah !... Anwar tu Babi ke ...atau...Babi tu Anwar ? cakap biar terang sikit.

    ReplyDelete
  3. cuping kau merah pasal kau selalu kena tegur cakap benda bodoh

    ReplyDelete
  4. wahai penyokong umno yang bodoh dan bangang,
    yang korang marahkan anwar tu pasal apa? korang kenal ke anwar atau korang ni anak pemimpin2 umno yang merompak harta rakyat? maklumlah kalau anwar/pr dah perintah m,sia ,tak dak canlah nak curi duit rakyat lagi? nampak marah lain macam saja lainlah kalau anwar dah buat salah besar kat m,sia ni, atau korang memang menyokong babi buta tanpa usul periksa.Ingatlah memakan rezeki haram menyebabkan hati jadi buta tak dapat nak bezakan perkara hak dan bathil ,halal atau haram.korang tuduh anwar macam macam tapi semua nya tin kosong tanpa sebarang bukti hanya bersumberkan fitnah entah dari mana.sehingga kehari ini semua fitnah fitnah belum terbukti benar termasuk 2 kes liwat dimahkamah semuanya palsu bernafsukan syaitan.

    ReplyDelete
  5. itulah penyokong umno,tak dapat bezakan yang benar dan bathil, akhbar harakah di atas tu sah sah palsu dan bukan dicetak oleh PAS tapi dicetak oleh umno nak kelirukan pengundi konon,pengundi umnolah yang bodoh saja boleh diperdaya...adakah logik PAS akan menyiarkan perkara yang boleh merugikan kawan... nampak sangat rancangan jahat tapi bodoh dan bahalul.

    ReplyDelete
  6. rakaman video " siapa anwar" boleh memperdayakan orang terutama orang orang kampung ulu kalau tidak diteliti dgn cermat.

    persoalannya: siapakah yang membuat rakaman itu.kalau diteliti betul2,suara orang dalam perbualan telefon tu bukan suara anwar,orang tersebut cuba meniru suara anwar tapi tidak berjaya ,bunyi ketawa pun tak macam anwar langsung. sekarang ini ramai orang cuba meniru gaya,suara dan identiti pemimpin berkarisma bertaraf dunia spt anwar ibrahim dan nik aziz.cuba lihat cara ezam md noor,mustafa kamil dan beberapa pmpin lain cuba meniru cara anwar berpidato tapi masih ada bezanya.cuba beri contoh pmpin umno yang cuba ditiru stail percakapanatau cara berpidato? ada? haram tak de nye.

    persoalan kedua : adakah memadai membuat tuduhan hanya dengan memapar no. bilik hotel dan masa kejadian sbg bukti? sekarang dunia dah moden, mana rakaman cctv kalau benar tuduhan itu,mustahil tak kanlah hotel mewah/besar tak da cctv bagi membuktikan anwar berjalan ke bilik tersebut dan meor juga berjalan ketempat seperti tarikh dan masa tersebut.
    persoalan ketiga: kenapa semasa kes mahkamah fitnah yang pertama tidak tampilkan "bukti?" ini dimahkamah kerana pertuduhan liwat asal semuanya gagal dan palsu dan anwar dipenjarakan bukan kerana liwat tapi alasan"rasuah?" kerana beri arahan kpd polis untuk arah saksi tarik tuduhan.peliknya kalau tiada "liwat" bagaimana ada "rasuah?" tersebut.ini adalah ulasan ringkas utk mereka yang tidak memahami perjalanan kes. (Sebab itulah dalam fitnah kedua, peguam negara enggan serah bukti pendakwaan kepada peguambela anwar kerana takut tembelang pecah kali kedua).
    percaya tiada orang cerdik yang percaya fitnah dan seluruh dunia sedang mentertawa lawak sarkah umno.ha ..ha.. haaaaaak

    ReplyDelete
  7. anonymous 3 August, nak tanya, ADUN Permatang umno yang bunuh diri tu ke? kalau ye,takut dengar,mati sesat tu..

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan