Wednesday, August 11, 2010

Sah cina dilayam macam tuan, Melayu dilayan macam sampah di Penang

Korang baca semalam posting pasal pasar Ramadhan kan? kapir harbi lge yang menjadi diola PAS kata pasar ramadhan kacau trafik...tutup lagi baik ye ke?



habis ni tempat cina bernaiaga di newlane kenapa tak tutup?



kenapa siap buat signboard tutup jalan antara 4pm dan tengah malam supaay cina boleh berniaga?






kalau melayu pergh, kacau trafik lah, kotor lah, semak lah...kalau korang pergi newlane ni pun nak muntah jugak

kalau pergi jetty chew di sebelah feri lagi meloya



tak cukup dengan tutup pasar ramadhan, dia tipu kering kering pulak tu... dia kata persatuan peniaga tak bayar duit pada komtar...

oi cina haramjadah ni gambar resit apa?



ini bukan gambar resit bayar pada komtar ke??

tapi hakikatnya lge memang layan cina aje...kalau di penang satu negeri pun dia dah perangai penjajah haramjadah, klau dapat satu malaysia nanti macamana???

nasib baik ada Dr Novandri di Penang yang memantau kes ni dan lain lain kes penindasan melayu Penang...

2 comments:

  1. Blog MCA ini secara nekad mencabar Islam dan orang Melayu. Bacalah sendiri link di bawah:

    http://justice4otk.blogspot.com/2010/08/govt-accused-of-conspiracy-over-teohs.html?showComment=1281444295792#c8238271666147743679

    http://justice4otk.blogspot.com/2010/08/mca-plays-its-own-racial-religious-card.html

    ReplyDelete
  2. aku sokong melayu bersatu, cina dah melampau tapi kau fikir balik kalau melayu sesama melayu nak gadoh tak ke mana. pas bn tak wujud


    sekarang semua melayu di bawah satu naungan cuba fikir dan gunakan otak yang allah bagi

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan