Sunday, May 16, 2010

AKU NAK MENCARUTKAN PAS- HARAP PENYOKONG PAS JANGAN BACA OK???

Bukan apa aku tak suka orang marah... nati kena jual


musim cuti sekolah dah nak dekat ni lembu lembu PAS memang tengah ada harga, maklumlah orang nak buat lauk untuk kenduri...

Ni gambar dari Pusakayahanda... aku cedok skit..

Punyalah hanjing nya PAS di Sibu, sampaikan pemimpin pemimpin maksum lagi agung mereka seperti Dr Hatta Ramli dan Mat Sabu pun tak boleh tarik pemdengar di Sibu...

walaupun sudah beberapa kali dihina di Sibu oleh DAP yang berkempen dengan menjanjikan kepada orang Cina yang mereka menentang negara Islam... lembu PAS dua ekor ni datang jugak berceramah di pentas DAP.. macam lembu kena tarik hidung

dah lah tu tak de siapa datang pulak

cuba kau tengok gambar gambar ni...
Dr Hatta, power tu lembu ni


Mat Sabu, lembu ni lagi power
bini orang pun dia boleh pujuk gi bilik hotel
inikan pulak peminat politik PAS

Tapi di Sibu anjing, kucing, ayam pun tak nak dengar
Kempen Fitnah dan Khianat Mat Sabu dan Hatta


Kosong beb tak de siapa,
kalau korang ingat aku tipu gambar
tengok gambar sterusnya

cuba tengok si baju hitam atas pentas tu
Bukan Dr Hatta ke?
aku tahu seluar dia napak cerah sikit
tapi itu pasal kena footlights
Ni gambar dekat siit, kau cam kan siapa baju biru
yang berucap pada kereta tu kan?
Tak lain tak bukan Mat Sabu..
Kan aku dah cakap aku nak carutkan PAS, kalau kau tak suka kenapa kau masuk baca..karang dengan engkau sekali aku carutkan -

mecarut ialah sifat tuhan PAS menurut Wali Selipar N.Ajis....jangan marah, nanti kena carutkan

14 comments:

  1. OI Babi aku tahu kau siapa,

    apa hal mulut kau celupar sangat..

    ReplyDelete
  2. Kau sedar tak kau ni dah murtad

    pukimak punya melayu

    ReplyDelete
  3. Hoi celaka... kau tak de kerja lain ke??membohong macam ni mak bapak kau tak malu ke

    ReplyDelete
  4. Aku pun tahu mamat ni duduk mana

    Budak Wangsa Maju ni...budak Perkasa

    ReplyDelete
  5. jgn marah marah nanti tak masuk surga nanti klu tak undi dap kena jilat api neraka tu la elok elok badan tuhan jadikan manusia bangsa melayu,, tak nak jaga bangsa sendiri sokong bangsa sendiri tgk cina kot mana oun bangsa diutamakan ,, ini sanggup jadi anjing salakan dap siang mlm menyalak ,, cuba la fikir sikit anak cucu kemudian hari takkan anak cucu kita pun nak ikut kita jadi anjing dap

    ReplyDelete
  6. Ape cakap macam orang bodo ni DAP cina abis MCA GERAKAN SUPP tu bukan cina bodo betul mamat ni. Dengan india MIC lagi kate 1Malaysia DAP ade jugak jawatan yang dipegang melayu PR lebih tepat 1Malaysia dri BN. Haha..org bodo buta kayu je xnampak..

    ReplyDelete
  7. anonymous 15/5/10 1:24pm ini orang dah kena liwat, jgn masuk sini

    ReplyDelete
  8. Pas memang sokong kominis kita akan tengok lepas ni puak puak anjing pas nak lari mana org melayu bukan puak pas jangan perdulikan anjing kurap ni mereka hanya harap DAP bela mereka puak pas bolih pasang colok dalam rumah kerana anda semua sudah kafir kerana berpakat dengan kafir.

    ReplyDelete
  9. memang le dlm bn mca cina mic india tapi dengar cakap melayu ,, yg pas dgn pkr ikut cakap dap itu aje beza nya klu ikut tahap otak pkr pandai sikit jadi jaga yg pas ni bodoh banyak jadi le anjing salakan, tu yg garang takut tuan jaga marah hari hari kena meyalak apa pun yg du suruh tak kira betul ke salah yg penting mesti meyalak takut tuan tak kasi makan

    ReplyDelete
  10. Pedulikan bro, teruskan pembongkaran, biarkan diaorg menyalak bila disuruh tuannya. bro, spesis diaorg yg dkat kedah dah mula diam kerana sibuk musnahkan fail-fail jual pasir dan pmbalakan haram dan bini-bini kat umah marah pasni nak makan apa KERANA KERAJAAN NEGERI DAH NAK TUMBANG.

    ReplyDelete
  11. best tahap gaban exposure nko ni.. kudos..

    ReplyDelete
  12. teruskan bro...

    ReplyDelete
  13. His!! Bro!, mulanya aku ni rasa malu juga nak guna bahasa carut-carut ni. Tapi pasal Ulamak Trompah (selipar) kata Tuhan pun carut, so aku pun nak cuba jugak. Ok ke tak, tak taulah Bro!. Bukan apa, masa kecik dulu kalau sebut perkataan babi pada kawan pun dah kena tepuk mulut. Dah besar ni kira berani...lah Bro!.
    Lu! kata apa-apa kat Anjing-Anjing DAP memang patut pun. Dia orang mesti marah punya sebab hak carut mencarut ni hanya untuk orang-orang PAS aja. Dia orang boleh buat (halal) tapi orang lain (haram) Bro!.
    Dulu aku saspek..he!he!he! (respek) kat PAS ni, kononnya nak tegakkan hukum Hudud (Islam) hinggakan sesama Islam sembelih ayam pun haram dimakan kerana berlainan fahaman politik. Undi PAS masuk syurga..(syurga PAS..lah)!! syurga Allah s.w.t. sorrylah kalau tak ikut syariah Islam. Senangnya..kan nak masuk syurga PAS ni..tak payah ikut syariah Islam sepenuhnya mesti masuk syurga PAS tapi syarat Pangkah PAS (Parti Anak Syaitan). Sebab tu kat Kelantan ni ramai penagih tegar, judi kampungan dan paling ramai Pak Aji ni di Kelantan juga sebab hari-hari main Dam Aji. Tegok Kencing Anjing Tegar pun kira ok...tengok Zaid tu.
    Anjing-anjing DAP (Orang PAS)aku nak tanya sikit aja...jangan marah tau!!! MANA PERJUANGAN NAK TEGAKKAN HUKUM HUDUD TU? PALING TIDAK PUN DILAKSANAKAN DI KELANTAN SEBAB DAH LAMA NIK AZIZ (TEROMPAH KAYU) TU MEMERINTAH KELANTAN????
    KENAPA PULAK BOLEH JOINT DENGAN DAP YANG DAH TERANG-TERANG TENTANG NEGARA ISLAM DAN HUKUM HUDUD???
    Anjing-anjing PAS nak carut aku carutlah...aku dah masak sangat dengan PAS ni cuma rebus aja tak empuk. Prinsip dia orang "MATI HIDUP DENGAN PAS".
    Sebenarnya aku rasa malu nak guna bahasa carut-carut ni tapi boleh juga cuba-cuba. Ok tak ok kau orang nilailah sendiri.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan