Tuesday, May 11, 2010

KES MAIN BONTOT: Transkrip perbualan anwar dan bomoh benggali

Harini si Peliwat Utama NEgara Anwar Ibrahim (PUNAI) telah kecut

dan dalam keadaan berkedut dan kecik itu si PUNAI telah mensyuruh Tunda Cat nya untuk mencari helah supaya dia dapat lari sehari lagi dari bersemuka dengan Saiful Bukari yang menuduh Anwar meliwatnya...

Ini adalah transkip khayalan perbualan PUNAI dengan Pajam Singh, bomoh benggali Anwar:


PUNAI: Dei... Bai... ini hari jampi jadi kah tak jadi??

Bomoh Benggali: Ini hari saya lumbu punya susu tadak minum ...jampi ada sikit kurang punya power lah boss.. Boss ada bawa susu sikit ka??

PUNAI: Hang jangan buat celaka Bai... semalam hang dah buat slack... si Saiful semalam cakap lancar  aje.... tak dak gaya takut pun dia.. (berbisik) Hensem kan dia??

Bomoh Benggali: Itu betul, dia memang hensem, saya pun ada keras juga tengok dia

PUNAI: Hoi  Benggali... aku cakap lain dia cakap lain....jangan main mata sama Saiful aah... saya warning tau...

Bomoh Benggali: Sorri boss, Boss pun tau kan, kita sama sama suka belakang....

PUNAI: Kau aku lepuk karang baru tau... sudah jangan banyak cakap, jampi kasi betul

Bomoh Benggali: Saya cuba boss, tapi saya ingat itu Saiful guna lagi power punya lah...

PUNAI: Apa kau merepek ni... dia bawak bomoh gak ke??

Bb: (Macam BlackBErry lah pulak): Tarak boss dia tarak bawa bomoh

PUNAI: Habis tu apa yang kau merepek ni?

Bb: Dia pakai lagi power punya dari bomoh

PUNAI: Dia pakai Jin ke??

Bb: Aiyo yo ... Itu Tun Dolah punya bini pandai jampi kah??

PUNAI: Eh pundek.. aku cakap pasal Jinn lah bukan Tun Jean..

Bb: Oh itu macam...

PUNAI: Kau tak boleh lawan Saiful punya Jinn ke?

Bb: Kalau itu Jins Shamsudin anytime boss, tapi dia tarak pakai Jinn... lagi power punya ini boss..

PUNAI: Apa lak yang lagi power? Jinn kan power

Bb: Boss... Jinn memang power tapi ada lagi power Boss

PUNAI: Apa dia? kita boleh guna jugak ka?

Bb: Ini memang semua orang boleh guna... mau tak mau saja

PUNAI: Apa dia?? cari lah ...

Bb: Ini tak payah cari punya Boss

PUNAI: Kalau tak payah cari lagi baguih, terus guna lah

Bb: OK boss, saya ajar Boss ok?

PUNAI: Hah ajar lah... lagu mana?

Bb: Tarak lagu punya boss ini..

PUNAI: Loyar buruk pulak hari ni ya???

Bb: Betul boss tarak lagu punya boss...ini guna hati

PUNAI: Hati ayam putih kah?

Bb: Tarak Boss, tarak guna hati ayam putih

PUNAI: Hati lembu kah apa kah?

Bb: Hati orang boss..

PUNAI: Hang gila ka? Mana nak cari hati orang???

Bb: Boss pun ada hati kan??

PUNAI: Aku terajang jugak hang ni... (berpaling ke Wan Azizah) Zizah, you tengok dia ni dah jadi gila, dia nak suruh I pakai hati I untuk jampi panggil Jin

(Wan Azizah Buat derk dan tak faham aje... dan sambung sembang dengan Nurul Izzah)

Bb: Boss, boss tarak faham, saya tak suruh potong hati

PUNAI: Habis tu .. kau cakap guna hati aku...

Bb: Betul boss, guna hati

PUNAI: Guna hati macam mana?

Bb: Mula mula mau kasi bersih itu hati

PUNAI: Buat perangai lagi dah.. ada kah hang nak suruh aku cuci hati... macamana cuci hati?? Pakai air ke pakai sabun ke ape?

Bb: Tarak Boss... you hati kasi cuci sama ingat tuan Alah.. Itu Saiful hati tenang ingat Tuan Alah saja.. itu lagi power boss.... itu pasal dia cakap tarak takut...

PUNAI: Sudah!!! ...sudah!!! merepek betul, aku suruh dia jampi dia berceramah ugama pulak.. eh kau tahu kan Sultan Selangor kata tak boleh ceramah politik dalam masjid kan?

Bb: Ya boss saya tahu, banyak bagus punya cakap , saya Gurdwara juga tarak cakap politik...

PUNAI: Ye lah.. hah kau dengar sini...  kalau sana masjid tak boleh cakap politik, dekat aku kau tak payah ceramah ugama pulak

Bb: OK Boss

PUNAI: Hmmph

Bb: Boss, satu lagi soalan boss...

PUNAI: Apa lagi?!

Bb: Kalau boss masuk dalam, saya jumpa Saiful boleh??

PUNAI: Eeeiiishhh!!!! Aku lepuk kau karang baru kau tau!!!!

Bb: Sori boss. saya jampi boss. OK boss...


Rupa rupanya si Bomoh Benggali tu mungkin sabotaj Anwar pasal dia berkenan kat Saiful

hahahahaha

hehehehehe

muahahahaha

Aku punya teori lah.. OK tak????

26 comments:

  1. kah kah kah...itu benggali tarak tanya kaa..pada nuar.."mana gua punya jampi mau jadik..tuan nuar punya pungkuq gua belum rasa lagi...kalau sudah rasa baru jadi woooo"

    ReplyDelete
  2. What shit are you writing. You head is full of sambal belacan, please go get a brain

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahhahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha itu jampi N.Ajis yang ajar ..hahahahahha

    ReplyDelete
  5. alahai mangkuk punya teori...

    ReplyDelete
  6. kelakar sial, mangkuk tapi kelakar ....

    thank you for the laughter kata orang putih

    ReplyDelete
  7. not so stupid anymoreMay 11, 2010 at 1:55 PM

    bomoh benggai pun kantui, lawyer benggali pun kantui today

    sibuk pasal saiful tak rela diliwat

    memang lah dia tak rela

    kalau tak takde lah dia buat laporan polis

    bodoh punya karpal

    ReplyDelete
  8. hahahahahaha......setle kan lu 377b atau 377c?????

    ReplyDelete
  9. ade laks yg lai cerdik pd karpal nape laa xganti je pp bg kes nie hahahahaha

    ReplyDelete
  10. Tajuk Blog Mengancam
    Terus Datang kesini dgn penuh harapan
    Membaca kata semangat utk terus berjuang
    Tapi hampa sebab rupenye disini Melayu Bodoh berkumpul dan bersuke ria
    Sebab pun org kata...Luncai( sibodoh @penulis blog ini) terjun dgn labu2nye..biarkan biarkan.


    Dr
    Melayu dan Bukan Penyokong mana mana parti.

    ReplyDelete
  11. Memalukan kaum Melayu, menunjukkan kebodohan dan akal fikiran yang cetek .....GROW up, in every sense of the word....you DISGUST me....gunakan ilmu/kebolehan pandai munulis untuk kebaikan bukan mencaci tak tentu arah dan menjatuhkan maruah sesama manusia.....yes, some had good laughs from this but at other people's expense?!!!!

    ReplyDelete
  12. Wow. Posting kau menyengat. Kalau tak mana ada anwar fanboys datang maki kau.. They forgot how anwar and rpk lied about altantuya murder and the prime minister and his wife

    ReplyDelete
  13. aku ingat cerita baik punya, celako lu bro !!! buat suspense, tapi tak apa la sebab sekali sekala buat kelakar pun bagus juga,, kalau tak tension abis baca cerita2 yang menyakitkan hati .. buat lagi ,, tapi make sure jangan sampai ada orang buat police report >>>

    ReplyDelete
  14. Kicik-kicik lembu jaga......

    Ada misai tarak janggut itu kucing,
    Ada janggut tarak misai itu kambing,
    Ada misai ada janggut itu Anwar Ibrahim dan Karpal Singh,
    Nonok ada Jubur juga mereka pusing.

    Kicik-kicik lembu jaga......

    ReplyDelete
  15. wakakakakkaka baik punyer cerita sekarang punai ada saingan bomoh bengali wakakakakak syabas bro....

    ReplyDelete
  16. Salam Bro,

    Lawak giler.

    Sebenarnya dalam hati Zizah tu bengkek jer sebab tau laki lebih mengutamakan bontot jambu dari pukinya.

    Muahahahahahahahaha

    Pemuda wat per di Hulu Selangor?

    ReplyDelete
  17. perghhh.... abis 40 sen duit aku kat CC pasal baca skrip nie. hehehehe


    aku yang bingai
    e-Direktori Bloggers Malaysia

    ReplyDelete
  18. cilakak...

    tapi betul ke itu bomoh dia???

    ReplyDelete
  19. sense of humour kena ada, mcm bila bersama dgn isteri,pujuk rayu tu pekara wajib yg perlu dibuat..

    ReplyDelete
  20. Panggilan palsu betul. Dari blog Nuraina A Samad aku melopat masuk sini tiba2 kena das lawak jenaka. Kes naya. Takpe aku maafkan tapi jangan buat lagi tau! Kirim salam kt bomoh punjub.

    ReplyDelete
  21. baikk punya .. yg penting , Cifut BABI adalah peliwat !!.. 377c ke 377b ke.. takde peduli.. janji cifut babi adalah peliwat !! hahaahahah.. tak lama lagi , pungkok syamsul akincing plak cifut nak taruk!.. hahahha

    ReplyDelete
  22. ni BUKAN soal nak JATUHkan maruah manusia or membuka AIB.. ni SOAL manusia ( Xtau ar aku manusia or animal ) bernama ANUwar yg nak jadi PM & pemimpin ISLAM/MELAYU.. seluruh DUNIA dah tau ANU GILA ( KUASA & SEKS SONGSANG ) tapi juak2nya masih anggap ANU ni MULIA.. kesian MELAYU kena KENCING hidup2!!! one thing. ANUwar memang dah X berMARUAH, X payah sibuk2 nak JATUHkan maruah or buka AIB si ANU ni.. LIHATLAH DUNIA, MELAYU sedang diperBODOHkan oleh KARPAL SIAL & ANU TALA BEHIND!!!

    ReplyDelete
  23. nuar memang lelaki suci.tiada dosa dan bermaruah tinggi. Jangan dihina nuar yang kaki jubo taik ini kerana akan masuk neraka nanti. from nik ajis wali selipar.

    ReplyDelete
  24. tahniah kerana berjaya meletakkan diri anda setimpal dengan pecacai2 umno-apco yg lain. caya la sama lu..

    ReplyDelete
  25. Ya saya setuju.....tulisan dan idea yang kurap dan lapuk...bangkit lah melayu....Think out of the Box...we need to be strong in all area economy, religious and Jati Diri......if PKR bad and what bad has BN done for our country pls think

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan