Saturday, August 21, 2010

Soalnya N.Ajis. Kenapa Lim Guan Eng tak boleh masuk masjid

Orang berhadas besar boleh masuk masjid ke?

LGE ada bini, dia tak mandi junub, maka dia berhadas besar

aku nak gak tahu macamana si N.Ajis bak explain menatang ni...

kes doa di Padang Menora ni dah meletup besar nama khatib pun dah tahu, berlaku di awal Julai,,, kalau tak betul takkan letak nama khatib.... nak mampus kena saman dengan Pakatan Rojak ni?????

ni SMS asal yang membocorkan kejadian tersebut kepada dunia

Amat menyedihkan apabila masjid Pdg menora khatib Ustaz Zakaria Ahmad doakan KM PPinang Lim Guan Eng ganti Yg Pertua Agong dlm khutbah Jumaat lepas. Kalau nak ambil alih Putrajaya pun, jgnlah sewenang wenang nya d jual segala maruah bangsa & ugama kita. Slm perjuangan. Zulkefli Bakar.

2 comments:

  1. PAS kata tak salah kerana doa lim guan eng masuk Islam dan dalam khutbah akan datang, akan didoakan pula nama Lim Kit Siang, karpal singh anak beranak, nga dan ngeh, ratu elizabeth wong, tian chua, timbalan KM pulau pinang yang hindu tu, sami patung besar atas bukit dan lain-lain. Mungkin di kelantan pun, nik aziz nak masukkan nama-nama yang perlu didoakan agar masuk Islam seperti tok-tok sami yang ada patung berdiri, duduk dan berbaring di negeri serambi mekah itu, juga nama-nama tokeh yang diluluskan lesen arak. Mudah-mudahan makbul doa itu, semua dalam pakatan rakyat adalah Islam dan tertubuhlah negara Islam seperti acuan pas...aamiiin.

    ReplyDelete
  2. ha ha kan lebih baik jika nik aziz buat patung orang dap dan sembah lagi berkat.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan