Tuesday, April 6, 2010

Kita menang sorak tapi negeri tergadai di Selangor 2008, jangan biarkan ia berulang 2010

Maka dikerahlah penulis upahan dan cybertroppers sekelian untuk 'memujuk BN supaya tidak meletakkan calon melayu di Hulu Selangor.... kerana kononnya dengan meletakkan calon bukan Melayu sajalah BN dapat mengekalkan semangat 1Malaysia...he he he jadi betul lah semangat satu Malaysia tu muhibbah ye..

anyway, sebenarnya pemimpin BN ni bijak dan banyak hikmah mereka...bukan macam pembangkang yang kawin pun tidak tapi lari duduk serumah.... BN dah memelihara harmoni pelbagai bangsa selama 50 tahun

kalau ni tak betul dah lama darah mengalir di jalan jalan Malaysia... tapi ni tak semuanya aman...

Hulu Selangor sebenarnya memang terlalu berat untuk pembangkang, kesilapan maut Khalid al-gagap Ibrahim membatalkan UiTM di Serendah dah pun menikam belakang seluruh kerajaan Negeri Selangor dan kini ia duduk rebah, menanti ajal..



mereka sedar rakyat selangor dah nampak betapa politik anak hingusan yang meruntun sejahtera rakyat dengan dengki, sarat dengan hasad dan lebat dengan sikap perkauman telah menjadikan Selangor bahan jenaka seluruh negara.

Kita menang sorak tahun 2008 tapi negeri Selangor telah tergadai. Jangan biarkan kesah sedih ini berulang lagi di PRK Hulu Selangor mahupun PRU 13 akan datang.

kita sudah lihat betapa azab tinggal di bawah pemerintahan yang berdengki kepada rakyat sehingga hak penempatan sementara tanah (TOL) pun dijadikan politik untuk menganiaya merka yang tidak menyokong Pakatan pada 2008

Di Pulau pinang kita lihat bagaimana mereka memperbodohkan waga emas dengan gula gula RM100 setahun tapi itupun dengan syarat mesti meletakkan kawasan peti undi dan ada ruang pula untuk daftar pemilih di situ.. apa maksud semua ini kalu bukan untuk memenuhi dengki politik mereka

5 comments:

  1. haramjadah betuk Khalid ni

    menyirap darah aku baca posting kau, nasib baik ada video kelakar kak enon

    sapa kak enon ni

    blog baru ke??

    ReplyDelete
  2. KJ Beruk upahan ZionisApril 6, 2010 at 4:56 PM

    promote sakan kak enon kau ni, sampai double feture...

    girlfriend ke???

    heh heh heh

    ReplyDelete
  3. Sesiapa yang berkawan dgn DAP adalah musuh.

    ReplyDelete
  4. Persetan pakatan rakyat Anuar akan di malukan di PRK Hulu Selangor kita tunggu di PRK Hulu Selangor.

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan