Tuesday, April 27, 2010

Nik Aziz Firaun Moden: Pemimpin Pas mendewakan diri sendiri

Nik Aziz ni dia ingat dia tu bagus sangat, sampai teguran Sultan pun dia langgar kromo aje...
bila dah diberitahu yang Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin ISris Shah memang dah bertitah melarang masjid dijadikan tempat ceramah politik, si Firaoun yang mendewakan diri sendiri ni boleh kata: Azan itu seruan politik...hmm

Azan ni seruan untuk mengingatkan umat Islam waktu sembahyang bukan waktu untuk memfitnah dan mencaci cerca orang,
Azan ni panggilan untuk berjemaah bukan untuk sembahyang dua imam
Azan ini panggilan untuk perpaduan bukan panggilan untuk perpecahan

kalau Azan nak dikira sebagai panggilan politik, ianya hanya boleh ditakrifkan sebegitu ketika zaman Rasulullah kerana ketika itu Baginda sedang membina sebuah syiar yang benar dan dia sedang membina sebuah negara Islam...

Pas bukan nak bina negara Islam, pas dah bersekongkol dengan DAP yang menentang negara Islam dan Hudud

PAS bersekongkol dengan Zaid Ibrahim yang juga menentang Hudud

PAS bukan memupuk perpaduan ummah kerana dia lagi sanggup bekeerjasama dengan Kafir dan Syaitan dari bekerja dengan Umat Islam lain..

OK lah mungkin ini semua bukan PAS tapi nilai nilai laknat yang dipromosikan oleh N.Ajis

Orang yang memmajukan nilai nilai laknat macam ni pun boleh perasan diri dia bagus sangat samapi nak samakan ceramah hanjing dia dengan seruan Azan...

dia ni dah memang sesat tahap dewa...dia mendewakan diri dia sendiri dan kerana itu aku kata dia ni Firaun Zaman moden....

tak kira lah belajar ugama tinggi mana sekali pun, yang penting tu kelakuan kita dan kesan kelakuan kita pada masyarakat

memang aku tak boleh tengok dalam hati hitam N.Ajis tu tapi kalau orang yang konon berilmu agama mengajak kepada perpecahan ummah maka itu adalah satu tanda jelas yang dia sudah sesat lagi menyesatkan

4 comments:

  1. MB,

    pembohongan tak boleh kekal, haqq akan terserlah

    kita tunggu saja

    luar dalam PAS orang dah mula sangsi dengan N.Ajis

    dah ramai pun yang mula lemas dengan putar belit politik orang tua ni

    kalau kau dengar ceramah dia, ugama dan politik dah bercampur aduk

    dia memang dah gunakan huajh songsang ugama untuk menghalalkan yang haram dalam politik PAS kini

    eloklah kalau PAS memikirkan cara untuk menyuruh orang tua ni mengundur diri

    kalau tidak Pakatan tah ke mana, orang Melayu jadi mangsa dan BN kembali bermaharajalela

    aku memang meludah laknat kat orang tua ni sebab dia terus degna agenda sempit dan memecah belahkan Melayu

    analisa kau sebelum ni memang betul''ORang Melayu dah mula menaympah berpecah

    Orang Melayu nak kembali BERSATU

    kau paham tak N.Ajis???

    ReplyDelete
  2. Marilah UMNO dan Pas bersatu. Ini bukan masa kita jatuh menjatuh...jangan jadi ketam dalam baldi..

    Kenapa susah sangat nak bersatu????

    Ini bukan masa kita berbalah....tengok cina dalam diam-diam mereka ada agenda tersendiri iaitu nak menguasai jajaran dari Singapura hingga ke Perak..

    Wahai pemimpin UMNO dan Pas jangan tidur lagi...jangan kau jual bangsa dan agama Islam tercinta.. bangun bangun bangkit...

    ReplyDelete
  3. satu malaysia said....April 28, 2010 at 1:09 PM

    wahai hamba allah yg budiman sekalian..insaflah diri kamu...jangan keluar perkataan yang keji bila berhadapan dgn org yang bergelar tuan guru...
    takut binasa akan menyebelahi kamu,,,
    wassalam.....

    ReplyDelete
  4. sapa yg beri gelaran tu? org jahil ke org berilmu? org jahil yg jelasnya krn ramai yg mendewakan org tu pikun tu, buktinya gambar2 org tua pikun itu ditampal di merata2 dan anak2 mereka menyiarkannya sbg wall paper dlm komputer, apa cerita tu?

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan