Friday, April 16, 2010

Germpar Hulu Selangor: Zaid Ibrahim mahu talkinkan Hak Melayu

Konon parti untuk semua, konon parti keadilan tapi bila dah tersilap pilih calon freethinker dan pemabuk tegar, mulalah nak main kempen rasis..

mulai dua hari lepas ramai kawan kawan mula terima sms yang berbunyi:
"saya mengundi merkea yang boleh baca Fatihah bila saya meninggal"

bunyi sms macam elok macam dakwah, tapi sebenarnya inilah kempen kotor dan rasis oleh PKR, cuma aku nak tanya sikit

Si Zaid Ibrahim baik sangat ke orangnya yang kau nak undi dia sangat...

bukan nak baca fatihan  bila korang mati aje, si Zaid Ibrahim ni kalau boleh dia nak talkin kan Hak IStimewa Orang Melayu di Tanah Melayu ini demi untuk meraih undi bukan Melayu...

untuk yang bukan Melayu pulak, korang teliti dan kaji lah sms ni samada ianya rasis atau tidak

inilah satu lagi bukti kepura puraan Pakatan... janji A tapi buat B... itupun orang masih nak sokong dan sanjung si Anwar Ibrahim yang jelas kuda Trojan tunggangan Zionis yang mahu masuk menyerang Malaysia melalui pintu belakang...

pintu belakang lagi....
CIFUT?
Are You OK???

7 comments:

  1. Tuan,
    apa guna hak melayu, kalau yang kaya jugak yg bukan melayu. sbb melayu ni kasi pada bukan melayu n dia dok senang lenang and dapatkan komisen je.

    Walaupun ada hak melayu, melayu masih miskin. Hak untuk kroni aje.

    ReplyDelete
  2. wei Anonymous,kalau hak melayu UMNO x jaga aku rasa kita lagi teruk lg dari yang sekarang ni.dah mcm2 kerajaan suap pada orang melayu,kita ni melayu yang pemalas cam kau.

    ReplyDelete
  3. salam,
    tak kiralah kita ni siapa, asal kita mengaku muslim, belajarlah sendiri & ajar saja suami/isteri, anakcucu kita sendiri baca ayat2 suci AlQuran & memahami isi ajarannya dgn betul supaya kita selamat dunia & akhirat. mengapa mesti bergantung kpd ahli politik (yang diragukan amalannya) untuk sedekahkan alfatihah untuk kita bila mati nanti? kalau dah kaki mabuk, bolahka baca ayat2 suci tu nanti?

    makbonda

    ReplyDelete
  4. maaf ye retox8000,

    setahu saya mana ada hak melayu, hak umnoputra, mcaputra dan micputra ada lerr.. dulu saya pernah bekerja dalam salah satu glc, saya tengok sendiri macam mana glc melayu ni pelingkup company melayu.. hmm... sah le awak tu makan komisen sahaja macam umnoputra, mcaputra dan micputra yang lain. hehehe... goblok sikepunten punya orang...

    ...adioss....

    ReplyDelete
  5. salam.. mari berjuang bersama-sama... :)

    ReplyDelete
  6. MINTAK SATU DAPAT TIGA !
    SIAPA YANG BIJAK SIAPA YANG BENGAP!

    Dalam drama yang dimainkan si Vello, terperangkap Najib dan Mahyudin, siapa yang rugi,? UMNO juga yang rugi dan orang melayu dapat apa ?.
    Orang melayu mendapat arahan bagi menerima dan menghalalkan calon yang dipilih atas dasar persepahaman dan semangat kerjasama bersesuaian dengan konsep 1 Malaysia kononya.
    Ditakdirkan Kamalmatan menang (harap kalah), bermakna MIC dapat saorang MP, saorang senator, dan saorang timbalan menteri,kalau kalah, masih lagi mendapat saorang senator dan timbalan menteri,dan UMNO dan orang Melayu yang menjadi penyumbang undi majority terpaksa berkorban satu jawatan senator dan timbalan menteri,sudah pasti.
    Melayu dan UMNO sentiasa dalam keadaan kerugian!
    Yang pasti jawatan-jawatan itu akan diambil dari UMNO dan yang pasti tidak akan ada parti India atau Cina lain dalam klompok BN yang akan sangop berkompromi,Rugilah lagi Melayu.
    Bagitulah jikalau tiada keberanian, kebijaksanan dan berpandangan jauh didalam didalam menjaga kepentingan bangsa, PATAH dengan drama tamil yang dimainkan olih siVello, MAKA BERTEPOKLAH SEMUA MELAYU MENYAHUT PENGUMUMAN YANG DIBUAT.


    1 SEKOLAH> 1 BAHASA> 1 MALAYSIA

    ReplyDelete
  7. tebing tinggi... kau ni memang bebal pasal kau tak tahu cerita betul tapi cakap macam pandai

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan