Thursday, July 23, 2009

Siasat Speaker Sial Selangor bawah akta hasutan



Speaker Sial Dewan Undangan Negeri Selangor Teng Chan Kim dengan begitu bacul dan kurang diajar oleh mak dan bapak di telah mengatakan di depan beribu penyokong Pakatan bahawa Datuk Seri najib Tun Razak ialah Perdana Menteri paling suwei (Sial).


Sila baca apa yang dikatakan oleh blogger foto tersohor Malaysia, Minaq Jinggo dan Marahku tentang apa yang dikatakan oleh si sial ini.

Jinggo berada di perhimpunan Pakatan yang diadakan di Stadium Kelana Jaya (Dah dua kali dalam sebulan tuu.... tapi jumlah yang hadir untuk kedua dua perhimpunan tak sampai 8,000 orang... petanda ke bala ke entahlah)

Kalau menghina pemimpin nasional di khalayak ramai secara terus terang begitu bukan satu hasutan untuk mengancam kestabilan, keselamatan dan keamanan negara, tak tahu lah apa lagi yang boleh dikatakan sebagai hasutan.

Aku harap pihak polis boleh menyiasat perkara ini dengan kadar segera

Aku harap pihak yag mengaku mewakili masyarakat madani boleh tampil dan menempelak seorang manusia yang begitu biadab seperti si Teng ini.

Kenapalah mak, bapak, mak cik, pak cik dan seluruh masyarakat di sekeliling manusia ini tidak mengajar dia cara menjadi manusia yang beradab.

1 comment:

  1. celaka dan sial

    apa punya orang jadi pemimpin nih..

    Ku2KUL

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan