Sunday, July 5, 2009

PAS Wajib Keluar Dari Kedajalan Pakatan Rakyat


Sampai sekarang susah nak diterima keputusan Tok Guru bergabung dengan PKR dan DAP sehingga dengan bangganya mengiktiraf Parti Pakatan Rakyat. Sanggup bersekongkol bak kata orang tua-tua… tidur sebantal satu selimut. Terang terangan DAP tolak kerajaan islam.DAP merupakan parti yang pertama yang akan menghalang apa jua cadangan berkaitan dengan islam.

PAS dalam mana-mana ceramahnya dengan lantang menyebut, PAS memperjuangkan islam. Bagus dan murni perjuangannya. Tapi kenapa perlu bergabung dengan DAP dan PKR? DAP… apa bahalol dia nak perjuangkan islam dan melayu. PKR pun sama jer dengan DAP… kenapa DAP dan PKR beria-ria sangat nak wujudkan kerajaan pakatan. Dah laa tak berdaftar.. main sedap dia jer.. Lainlaa Barisan Nasional sebuah Parti yang berdaftar.Kenapa mereka perlu bergabung? Nak rebut kuasa ker? Nak numpang PAS ker yang dah lama berjuang dalam islam? Nak jawatan Exco ker? Nak elaun dan gaji besau ke?

Setelah PAS, DAP dan PKR bergabung dan mengistiharkan mereka kerajaan Pakatan walaupun tak berdaftar… rata-rata penganalisis politik merasakan PAS telah buat satu kesilapan besar dalam memperjuangkan islam.Semua dah tahu yang PKR dan DAP nak tumpang PAS.PAS plak dengan senang hatinya menerima. Kecik lubang hidung Husam..negeri kelatam hambo tadahkan.. Tak tahula beramai ramai orang-orang PAS yang terguris hati, sayu apabila mendengar keputusan tersebut. Pasal nak sebantal dengan DAP plak. Itulahla yang PKR dan DAP nak sangat. Boleh jadi exco negeri.. dapat naik kereta Toyota Camri, dapat projek balak,projek itu laaa, inilaaa. Dapat pegang exco sepenggal pun jadilaaa. Janji masyukkkk.
Sekarang apa dah jadi dengan kedah . Kesian Menteri Besar Kedah Azizan Abdul Razak. Bila dh besar kepala, suka mak bapak ko jer nak masuk dan keluar dalam PAS. Ingat PAS ini umah urut dan tumpangan Ah Chong ker.Ada extra charge. Tuduh MB kedah Azizan macam – macam. Kata Azizan sengaja mencetuskan isu perkauman. Pasal roboh kuil, tokong dan tempat bunuh BABI. Bunuh Babi utuk makan dan jual) Kaya-kaya.


Masa tidur






Dah boleh duduk






Dah boleh berdiri
Kalau kat kedah ini, dah lama dah hilang dari pandangan. Tahniah Menteri Besar Kedah
Datuk Seri Azizan Abdul Razak
Apa masalah PAS ni. Apala bahalolnya pemimpin-pemimpin PAS ni.Tak Nampak ker yang PAS akan kena ‘kencing baikkk punya’ kat DAP nak PKR. DAP dan PKR join PAS untuk kepentingan dia jer.Bodoh punya PAS.Konon pemimpin para ulamak. Perasan ulamak. Tapii bodoh, bahalol,kayu jamban. Reti bagi ceramah untuk menyesatkan orang kampong jer. Sedap jer korang bodoh-bodohkan orang kampung. Tak payah ambil ramaila ulamak-ulamak yang agung. Contoh dekat kat Kelantan ( negeri Tok Guru) Tok Kenali dan Tunku Paloh. Inila ulamak dan kenapa kerajaan PAS tidak suka para-para ulamak seperti Tok Kenali dan Tunku Paloh ini digelar ulamak. Bagi PAS para ulamak hanya terdiri daripada barisan Tok Guru.

Sekarang MB kedah keseorangan menepis pelbagai tokmahan dari pihak luar berkaitan isu DAP keluar dari PAS. Isu PAS dan DAP dah tak boleh duduk semeja, PAS roboh tempat Babi, Pas roboh kuil dan tokong dan PAS tak jaga kebajikan orang Cina. Kesian Azizan. Kesian Menteri Besar Kedah. Tok Guru, Anuar dan Husam tak tolong pun buat kenyataan balas ker. Bodoh punya orang PAS.

9 comments:

  1. sian nik ajiz...kalau nuar buat silap, kapal sink suruh dia bertaubat, tapi oleh kerana dia mursyidul am , tak der orang yang leh nasihatkan dia .. badan kecik jer ..tapi 'besar kepala' .. apakah ini yang dinamakan ghurur??

    ReplyDelete
  2. sian nik aziz ... kerana perangai dia.. aku dah geli tengok muko dia dalam gambar. Macam tengok taik babi bersepah tepi jalan ..

    ReplyDelete
  3. pemimpin pembangkang bodo tak faham perlembagaan negara...berjuang untuk meruntuhkan kemakmuran negara.

    anakmuda
    http://ohpolitik.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ini lah parti PAS kata nak perjuangkan islam tapi si karpal singh dari DAP dah nyataka langkah mayat dia dulu kalau nak laksanakan undang-undang islam. Tapi Tok guru orang pas ni masih nak bersekedudukan dan bersengkongkol dengan parti DAP yang terang-terangan menentang islam. Apa punya pemikiran lah tak tahulah aku. Kepada saudara dan saudari yang seagama dengan ku dalam parti PAS, Cuba-cubalah renung dan fikirkan adakan anda semua mahu bersengkongkol dengan parti yang menentang islam. Kalau parti PAS menang sekalipun dalam PRU 13 dapat memerintah pusat adakah kamu boleh menegakan islam dengan DAP dan PKR tolonglah buka minda dan fikirkan. Pangkah lah BN untuk kesejahteraan umat dan jangan ikut tok guru yang memecah belah kan umat. fikirkan lah ...........zehar

    ReplyDelete
  5. AnTi AljUbuRi -kalau dia rasa hebat.. ada lg org yang hebat.. apa2pun Allah maha hebat... penyokong PAS jer yg lembab, bodohhh.. Sama dengan DAP n PKR.. Keja nak jahanamkan negara jer

    ReplyDelete
  6. daaksaytunk - si lahanat DAP n PKR nak untung atas angin jer, janji boleh kuasa n wangggg. PAS yang bodoh tak faham2. Bodoh tak bleh nak tegur...

    ReplyDelete
  7. zehar - pa yg brader cakap tu memang tepat..ceramah semua pakai kitap dan hadis.. tapi menipu rakyat.. pengikut PAS memang bodoh dan tan ada otak. Ya Allah ....kenapalaa orang PAS bodoh sangat...

    ReplyDelete
  8. nama pun PAS..semua boleh la bro...

    ReplyDelete
  9. Gerakan Gesa MB Kedah Siasat Dakwaan Kuil Dan Tokong Akan Diroboh


    ALOR SETAR, 6 Julai (Bernama) -- Pemuda Gerakan Kedah menggesa Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak menubuhkan sebuah badan bebas bagi menyiasat dakwaan DAP kononnya kerajaan negeri telah membuat keputusan untuk merobohkan sesetengah kuil Hindu dan tokong Cina di negeri itu.

    Ketua Pemuda Gerakan negeri Tan Keng Liang berkata Azizan harus mengambil langkah segera untuk menyiasat dakwaan itu yang dianggap sangat serius dan hasil siasatan itu haruslah diumumkan.

    Baru-baru ini, Pengerusi DAP Kedah/Perlis, Thomas Su mengulangi dakwaannya yang beliau mempunyai maklumat mengenai keputusan kerajaan negeri untuk merobohkan sesetengah kuil Hindu dan tokong Cina setelah Azizan mengatakan bahawa sebagai Menteri Besar beliau sendiri tidak tahu menahu mengenai keputusan itu.

    Tan berkata Menteri Besar sepatutnya mengambil serius perkara itu dan bukannya menuduh DAP sengaja menimbulkan kebencian pelbagai kaum apabila membangkitkan isu itu.

    -- BERNAMA

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan