Tuesday, October 6, 2009

NIZAR KENE UNTUT: Jalan Kat Bagan Pinang cantik cantik

7 comments:

  1. NI NAMPAK MACAM PERADUAN TAGLINE IA..BAIKLAH TAGLINE KAGA
    JALAN YANG ELOK JANGAN DISANGKA TIDAK AKAN DITURAP

    ReplyDelete
  2. babi la lu Kaga
    thats a funny tagline kah kah kah
    hah comment macam ni lah best layan

    ReplyDelete
  3. Ku dah kata berkali kali aku tak nak bermusuh dengan puak kao tetapi terpaksa mengharung pelbagai rintangan, cemuhan dan kritikan supaya menyedarkan kao semua bagaimana perjuangan parti UMNO ni telah dikudakan oleh golongan golongan tertentu. Stail Kaga adalah stail tersendiri, kerana kalau kita berlembut asyik dipandang serong je. Diharap ni dapat memberi sedikit kesedaraan kepada tuan tuan dan puan puan sekalian

    Ikhlas dari Kaga News

    ReplyDelete
  4. Alamk Kaga, kau ni memang cepat perasan lah...

    baru satu tagline aku puji, kau dah kembang

    ReplyDelete
  5. Ape tak ikhlas plak, cuma aku kata kau jangan cepat sangat perasan

    kau ubah skit approach kau then barulah orang nak berkawan dengan kau

    jangan perngai sombong semedang macam KJ

    ReplyDelete
  6. KALAU KAO BAIK DENGAN AKU AKU BAIK DENGAN KAU, KALAU KAO TAK BAIK DENGAN AKU, AKU SEPULUH KALI TAK BAIK DENGAN KAO.

    HE HE HE HE

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan