Saturday, October 10, 2009

NIZAR URUT KAKI PARPU: Tentera Hijau mula mengganas di Bagan Pinang




Kalau kau datang ke Bagan Pinang sekarang, memang terasa kesesakan jalan raya yang amat sangat

Tentera Hijau dah turun dari Kelate dan T-ganu deh

muka sorang sorang macam nak pukul orang

lepas tu dia usung anak anak semua,
anak anak kecik pun di usung nya kiri kanan


macam tak ade kerja lain budak budak tu
kan ke elok kalau dia duduk di rumah buat homework or revision ke..

nak cakap pun susah dah diaorang ni semua ingat dia lebih Islam dari orang lain

inilah yang jadi bila

ISLAM SEKADAR ALAT




2 comments:

  1. woii bodo mu ni..

    ReplyDelete
  2. bod tak specify, mu lah yang bodoh
    apa yang bodoh nya melaporkan yang benar??

    PAS memang sesat sebab pada kau

    Islam Sekadar Alat

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan