Saturday, October 3, 2009

NIZAR Terlantar di Hospital: Gambar penyokong BN bersemangat



Korang tengoklah sendiri macamana bersemangatnya penyokong BN, terutama kaum India yang datang
menyokong Tan Sri Isa Samad... di tempat PAS ada berapa kerat aje India di kem PAS...

































12 comments:

  1. Baguslah Keling menyokong si UMNO. lepas undi bolehlah puak ameno memaki depa cukup cukup ia..

    ReplyDelete
  2. he he he
    gobala, manoharan, waythamoorthy, sivarasa bukan keling ke???

    kalau berani kau panggil lah diaorang tu Keling

    sah Phukatan Riot Rasis...

    ceh bikin malu saja

    ReplyDelete
  3. semenjak pru 12 sampai skrg sudah berpuluh ribu orang india jadi ahli kelab penyokong pas
    ini menunjukkan orang india pun tak nak berkawan dgn org umno/bn...
    depa tengok org umno ni berhati busuk dan tak ingat tuhan...

    ReplyDelete
  4. Orang Pas Macam IblisOctober 3, 2009 at 5:45 PM

    orang PAS ingat dia ingat tuhan tapi sebenarnya dia sembahyang tungging terbalik pasal nak menunjuk kat orang bukan nak ingat kat tuhan

    tu pasal dia cakap ibadat orang lain tuhan tak terima

    nak kira sembahyang aje ibadat, nak kira sembahyang Iblis dah sujud di setiap inci alam semesta ciptaan Allah

    ReplyDelete
  5. calon umno dibagan pinang dah tua tapi dikitar semula,dah takde org muda yg berwibawa ke?
    itu satu hal,dah la tua rasuah pulak tu...
    ustaz2 yg jadi barua umno tak layak ke jadi calon?takkan ustaz pun rasuah kut...
    memang parti sial...

    ReplyDelete
  6. Marilah kitar semula
    anwar ibrahim liwat pun takpe
    marilah kitar semula
    niz aziz nyanyuk kami suka
    marilah kitar semula
    pemimpin PKR bodoh tah tak sangga

    ReplyDelete
  7. India suka sokong terang-terangan. Undi lain. cuba analisa prk-prk sebelumnya.. masa kemepen yang nampak india saja. undi mereka hanya beberapa kerat pada BN. di Bagan Pinang pun akan juga berlaku. India tidak boleh percaya

    ReplyDelete
  8. dayang, kamu buang ajelah tudung tu, kalau asyik nak buruk sangka dengan orang.. bila dia datang sokong PAS bukan main lagi berbangga, bila dia tunjuk sokong BN, macam macam kamu hina dia ye...

    OK lah kamu ajelah yang betul, kamu ajelah yang masuk syurga

    itulah orang PAS

    ReplyDelete
  9. melayu hamPAS je yang bodoh...x sedor2 diri lagi..mana ade keling ngan cine nak dtg sokong calon hamPAS. bodoh x kesudahan.
    Ingat tumbuk org tu hebat sangat la...samseng taik babi. dah la najis...haram pulak tu.
    maleh org UMNO nak layan samseng2 taik babi ni.

    ReplyDelete
  10. melayu hamNO tu pulak jenih perasuah dan perosak. Hidup lebih bermakna tanpa ameno.

    ReplyDelete
  11. umno dan najis tak dapat dipisahkan
    bagai irama dan lagu kata p.ramlee

    kpd saudara2ku dlm umno marilah masuk pas
    sampai bila nak berendam dlm kolam najis tu

    ReplyDelete
  12. PESANAN KEPADA WARGA UMNO
    BERMANDILAH SEBELUM DIMANDIKAN
    HE HE HE HE
    TERKINI DAN SENSASI -MESTILAH KAGANEWS

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan