Sunday, October 11, 2009

Nizar sakit jantung: inilah muka orang Bangga Ibadat

8 comments:

  1. BN 9BARISAN NERAKA) / UMNO SIALOctober 11, 2009 at 7:47 PM

    kau ni anak haram jadah. ada hati nak mengaku anak melayu. anak melayu bkn mcmni sial. puki mak kau. kepala hanjing. barua kau. umno babi. BN pergi mampus.

    ReplyDelete
  2. Orang PAS ke yang memaki tu (Oct 11,2009 4:47 AM).
    PAS yang maksudnya Parti Islam Se-Malaysia.

    Oo... Nik Aziz benarkan ye ahli PAS memaki-maki. Ustaz yang sokong PAS di sekolah bolehlah maki-maki cakap celaka, babi puki pantat butuh dan macam-macam kepada pelajar yang tak dengar kata ustaz.

    Kan Nik Aziz kata Allah memaki dalam al-Quran.
    Betulke...?
    Aku tak mahir sangat bab al-Quran tapi takkanlah Allah memaki.

    Yang Ustaz aku bagitau, Allah melarang atau memberi amaran kepada manusia yang melaksanakan amanah yang diberi oleh Allah.

    Maksudnya ayat-ayat al-Quran menggunakan bahasa yang cukup indah sehingga manusia tidak mampu mencipta syair seindah al-Quran. Itu cerita daripada ustaz aku.

    Tak adelak bahasa memaki-maki.

    ReplyDelete
  3. yang kau iklankan gambar DSI yg kau kata meliwat tu x fitnah besar ke? belum di buktikan lagi kau dah mengata dia. Kau tak takut NERAKA JAHANAM KE?

    ReplyDelete
  4. Hai komenter pertama marah benor nampak,

    betul ape, orang PAS kan semua rasa diri bagus pasal sembahyang cukup lima waktu kan

    roang IUmno semua masuk neraka kan pasal sembahyang semua tak diterima

    apa itu kalau bukan bangga/riak ibadat

    ReplyDelete
  5. anon

    bila kau kata Umno kafir tu kau tak takut ke masuk nerake

    oh lupa Nabi N.Ajis dah bagi syafaat kepad semua AHLI PAS dan mereka yang mengundi PAS

    aku nak juga tahu macamana dia nak jadi saksi semua orang ni

    kalau nabi memang boleh

    entahlah

    kalu syurga neraka kamu buat macam bapak kamu punya tu pasal lah kau asyik nak hantar orang ke neraka aje

    ReplyDelete
  6. whai orang2 pas gue mintak tolong ada borang nak jadi ahli pas tak.gue nak bagi kat sahabat gue,pasal doc cakap lagi 1minggu saja dia boleh hidup.sahabat gue ni seorang penzina,pemabok,penjudi,penjubory.
    gue dengar klau masok pas boleh masok surga.betul ke!!!bas nombor bera pgi kelanteh??

    ReplyDelete
  7. Anak siapa yang post komen kat atas sekali tu ?? Kesian kat emak dia yang telah melahirkan anak yang gila sampai begitu sekali. Dah la gila, bodoh nak mampus dan mempunyai otak sebesar kacang hijau pulak tuuu.... sedihnya akuuu...

    ReplyDelete
  8. nak wat camner...dah pemimpin ajar mencarut...pemimpin diorg kan sume dah bleh masuk surga PAS...diorg nih nak masuk same2 ler

    ReplyDelete

VIDEO PERINGATAN: Siapa Anwar yang sebenar

Pembohongan DAP di Sibu


Kecapi Nikmat Bersama Pakatan